Gjest Hedda Gabler Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 "Tatt av vinden" går på NRK2 i kveld! Flere som skal se på?
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Frankly, my dear, I don't give a damn. Frankly, my damn, I don't give a deer Damn it, my dear Frank, I don't give!
Gjest LilSweetie Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 (endret) Å, det har jeg lyst til! Takk for tipset! Endret 19. juli 2006 av LilSweetie
Gjest KA Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Husker når jeg skulle se den for første gang for noen år tilbake. Husker ikke hvilken kanal den gikk på, men jeg satte ihvertfall av tid til å se den. Og så forsvant kabelsignalet når det var mindre enn en halvtime igjen
punktom Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Frankly, my dear, I don't give a damn. ← Det er vel denne scenen som er verdt å få med seg i filmen.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 19. juli 2006 #8 Skrevet 19. juli 2006 Den var fin... Den hadde faktisk flere lag enn jeg husket. Og hva pokker er egentlig så gæernt med klisjeer?
Gjest prestekrage Skrevet 20. juli 2006 #9 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Lommetørkle? Åhnei du, hadde ikke hjulpet så mye det! Badelaken- kanskje!! Å hjelpe meg som tårene rant!!! Enda godt jeg var alene der jeg satt å hikstet og snufset (men så griner jeg av alt da...)! Var helt sår i øya da jeg gikk å la meg!!! ENELIG fikk jeg sett den (blir nok ikke siste gangen)! Tusen takk for tipset! Endret 20. juli 2006 av prestekrage
Gjest Hedda Gabler Skrevet 20. juli 2006 #10 Skrevet 20. juli 2006 Jeg fikk lyst til å kjøpe filmen. Måtte legge et par unger, hente en annen, fikk besøk under filmen og vimset litt hit og dit. Så jo det aller meste, men det hadde vært fint å ha den i heimen og sett den en stille kveld (når nå det måtte bli).
Gjest Pet Skrevet 20. juli 2006 #11 Skrevet 20. juli 2006 Å hjelpe meg som tårene rant!!! Enda godt jeg var alene der jeg satt å hikstet og snufset (men så griner jeg av alt da...)! Var helt sår i øya da jeg gikk å la meg!!! Tusen takk for tipset! ← Synes den filmen er veldig bra, jeg også, har sett den før og så den i går, men hva er det egentlig dere griner av i den? Jeg er lettrørt, jeg også, altså...
Gjest King James Skrevet 20. juli 2006 #12 Skrevet 20. juli 2006 Har alerede sett den 15-16 ganger så jeg gadd ikke se den har den på dvd. Men en knall bra film.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #13 Skrevet 20. juli 2006 Hmmm... Har utelukkende hørt slike positive ting om denne filmen, men da jeg så den første gang blei jeg så skuffa... Den var kjedelig og overhodet ikke rørende (syns jeg) Lurer på om jeg har gått glippav noe stort? Kanskje jeg må se den en gang til.?
Gjest Hedda Gabler Skrevet 20. juli 2006 #14 Skrevet 20. juli 2006 Synes den filmen er veldig bra, jeg også, har sett den før og så den i går, men hva er det egentlig dere griner av i den? Jeg er lettrørt, jeg også, altså... ← Når alle de sårede soldatene ligger utover plassen og griper etter Scarlett, når moren døde dagen før hun kom og faren har blitt idiot, når hun roper etter Rhett etter aborten og han aldri hører henne, når datterne dør, når Melanie dør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå