Gå til innhold

Tatt av vinden på tv i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

"Tatt av vinden" går på NRK2 i kveld! Flere som skal se på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Frankly, my damn, I don't give a deer

Damn it, my dear Frank, I don't give!

Gjest gjest1
Skrevet

Tror faktisk jeg må få med meg den!

Gjest LilSweetie
Skrevet (endret)

Å, det har jeg lyst til!

Takk for tipset!

Endret av LilSweetie
Skrevet

Husker når jeg skulle se den for første gang for noen år tilbake. Husker ikke hvilken kanal den gikk på, men jeg satte ihvertfall av tid til å se den. Og så forsvant kabelsignalet når det var mindre enn en halvtime igjen :sur::frustrert:

Skrevet
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Det er vel denne scenen som er verdt å få med seg i filmen.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Den var fin... Den hadde faktisk flere lag enn jeg husket. Og hva pokker er egentlig så gæernt med klisjeer? ;)

Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Lommetørkle? Åhnei du, hadde ikke hjulpet så mye det! Badelaken- kanskje!!

Å hjelpe meg som tårene rant!!! Enda godt jeg var alene der jeg satt å hikstet og snufset (men så griner jeg av alt da...)! Var helt sår i øya da jeg gikk å la meg!!! ENELIG fikk jeg sett den (blir nok ikke siste gangen)!

Tusen takk for tipset!

Endret av prestekrage
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg fikk lyst til å kjøpe filmen. Måtte legge et par unger, hente en annen, fikk besøk under filmen og vimset litt hit og dit. Så jo det aller meste, men det hadde vært fint å ha den i heimen og sett den en stille kveld (når nå det måtte bli).

Skrevet
Å hjelpe meg som tårene rant!!! Enda godt jeg var alene der jeg satt å hikstet og snufset (men så griner jeg av alt da...)! Var helt sår i øya da jeg gikk å la meg!!! Tusen takk for tipset!

Synes den filmen er veldig bra, jeg også, har sett den før og så den i går, men hva er det egentlig dere griner av i den? Jeg er lettrørt, jeg også, altså...

Gjest King James
Skrevet

Har alerede sett den 15-16 ganger så jeg gadd ikke se den har den på dvd. Men en knall bra film.

Gjest Gjest
Skrevet

Hmmm... Har utelukkende hørt slike positive ting om denne filmen, men da jeg så den første gang blei jeg så skuffa... Den var kjedelig og overhodet ikke rørende (syns jeg) Lurer på om jeg har gått glippav noe stort? Kanskje jeg må se den en gang til.?

Gjest Hedda Gabler
Skrevet
Synes den filmen er veldig bra, jeg også, har sett den før og så den i går, men hva er det egentlig dere griner av i den? Jeg er lettrørt, jeg også, altså...

Når alle de sårede soldatene ligger utover plassen og griper etter Scarlett, når moren døde dagen før hun kom og faren har blitt idiot, når hun roper etter Rhett etter aborten og han aldri hører henne, når datterne dør, når Melanie dør... :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...