Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har erfaring med disse produktene.Reagerer på parfyme i kremer, og Clinique har hjelpet meg litt men ikke nok.Hva koster disse produktene i faghandelen? Hjelp meg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pleier ofte å få utslett av clinique, og mange andre merker, men md formulations har gått bra, i tillegg har det hjulpet på problemhuden min, så jeg er veldig fornøyd. når det gjelder priser er det jo en del forskjellige produkter med varierende priser - kanskje du kan be om å få tilsendt en prisliste på http://www.derma-nor.no

• 5 år senere...
Gjest Gjest_mee_*
Skrevet

MD er skikkelig bra:P Ble kvitt masse kviser. Alle kan bruke MD har jeg hørt. De har no for alle hudtyper.

Er skrekkelig dyrt da:/

En fuktighetskrem ca. 30ml koster 595,- eller noe..

Men det beste merket jeg noensinne har prøvd:) Får kjøpt det hos hudpleiere.

klem :)

Skrevet

Har funket for min sensitive hud også. Jeg kjøper forøvrig fuktighetskremen på Ebay for rundt 200 kr.

Gjest Gjest_CosiFanTutta_*
Skrevet

Har brukt MD mange år og er veldig fornøyd. Jeg bruker mange av produktene fast. Rensekrem, dagkrem, critical care skin repair, en gele for pigmentflekker og masken.

MEN.. jeg må med noen måneders mellomrom ta en pause fra serier og bruke noe annet, da jeg kan få problemer med for mye fruktsyre. Jeg merker det ved at huden blir rød og flasser litt. Dagkremen og repair kremen er på krukker, jeg foretrekker tuber. Det er mer renslig, synes jeg. I tillegg er det kjedelig at jeg i tillegg til dagkrem OG repair krem må bruke solfaktor, da dette ikke finnes i de produktene.

Altså, både og, det skal ikke være enkelt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...