hecuba Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Alle som på en eller annen måte har endt et forhold, uavhengig av grunner, hvilken part som gjorde det slutt og hvorfor, hvordan kom dere gjennom det? Vil gjerne ha noen råd og tips for hvordan andre best har kommet seg over den verste kneiken.
Gjest 2324 Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Slikt gjør veldig vondt. Trodde nesten at jeg aldri kom til å bli lykkelig igjen jeg. Det som fungerte for meg var å komme meg ut med venner, og ikke isolere meg for å tenke. Plutselig en dag var det ikke like vondt lenger, og gradivs gikk det helt over.
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Den første uka er jævlig, spesielt nattestid når alt er stille og bare tankene surrer, og jeg har ikke funnet noen måter å komme gjennom den på som gjør det lettere. Et brudd setter gjerne i gang en sorgprosess, og den må gjennomleves enten vi vil eller ei. Deretter er det, som Naria sier, best å holde seg litt opptatt. Gjør nye ting (men hold deg unna frisører!), besøk venner, stikk innom familien, reis vekk en helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå