Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Hva tror dere om dette? http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/F...Teater/1.102281
Gjest 2324 Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Jeg tror ingenting. At de ikke har "vist frem" babyen har jeg faktisk full forståelse for. Dessuten får de jo masse PR, kanskje mer enn om de hadde vist bilder av henne, på denne måten.
Gjest Elfrida Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Jeg tror ikke, jeg er helt sikker på at de er sprøøø! Og ikke bare på grunn av det der.
Gjest -eline- Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Jeg tror ikke, jeg er helt sikker på at de er sprøøø! Og ikke bare på grunn av det der. ← Enig!
Gjest hmm Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 stakkars unge..herregud. Det har jo klikket for gwyneth paltrow også. Ikke nok med at de gir dem stygge navn liksom. De skal tilhøre sære sekter i tillegg
Gjest Tanita Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Hm, rart de ikke har vært ute på triletur med ungen..
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har hele tiden syntes at det er noe muffens med forholdet mellom Holmes og Cruise... Tenkte at det bare lot som at de var sammen, av en eller annen grunn... For å få presse og fans mer interessert, et slags pr-stunt eller noe slikt. Begge virker da så rare etter at de ble sammen. Men da jeg hørte at de skulle ha barn sammen så tenkte jeg at forholdet måtte være "på ordentlig"allikevel. Men det er et eller annet rart med det der. Og hvorfor i himmelens navn forlot Katie Chris Klein til fordel for Tom...?
Gjest gjesta Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 Nå forlot vel ikke Katie Chris Klein fot Tom, det var vel over en stund før. Men jeg er enig i at de virker rare nå, Katie virker ikke som hun har en eneste selvsendig mening. Tom Cruise virker helt psycho. Han dominerer henne helt, og prøver (eller har allerede greid) å få henne inn i en sekt. Men jeg vedder på at det er slutt innen 5 år uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå