Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er ei ekstremt kilen dame, som blir kilt ofte av de som kjenner meg og vet min svakhet.

Og det største problemet er at jeg blir seksulet opphisset av det. Noen som kjenner seg igjen?

Liv

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Mitt problem er omvendt. Når mannen vil ha sex, synes jeg alt kiler og ender opp med å be ham slutte siden alle berøringene hans kiler.

Skrevet

Ja men problemet mitt er at jeg er 47 år og fremdeles så innmari kilen. Og uansett om en mann eller kvinne kiler meg blir jeg k...t.

Gjest gjest1
Skrevet

Ikke greit å være k........t spesielt ikke når du er 47!

Nei når jeg blir kilt tisser jeg på meg (iallfall da jeg var liten) og det tenner jeg ikke på.

Skrevet (endret)
Nei når jeg blir kilt tisser jeg på meg og det tenner jeg ikke på.

Særlig da!!

Endret av Yme
Skrevet

Er det noen feil i å bli kåt da? Skjønner ikke hva som er problemet...

• 1 måned senere...
Gjest Kilen mann
Skrevet

Jeg er en svært kilen mann, og jeg kjenner meg godt igjen!

Jeg elsker både å kile og bli kilt, men jeg har lett hele mitt voksne liv etter noen å leve ut denne fetishen med. Har mange ganger prøvd å få kona mi til å kile meg lenge, men det ender alltid opp med at hun synes hele greia er teit. Jeg blir også svært opphisset av å kile damer, men har aldri truffet noen som faktisk liker det!

Det var utrolig gøy at jeg ikke er den eneste over 40 som tenner på dette, skulle gjerne fått kontakt med deg!

Skrevet
Nei når jeg blir kilt tisser jeg på meg (iallfall da jeg var liten) og det tenner jeg ikke på.

:ler: :ler:

Skrevet

Innlegg nr 1 har et problem som ikke er et problem i det hele tatt.

Innlegg nr. 2 derimot kan faktisk ha et problem

For å si det slik. Det er bedre å bli kåt av å bli kilt enn å få turn-off av å bli kilt, og samtidig synes alt kiler

Skrevet
Mitt problem er omvendt. Når mannen vil ha sex, synes jeg alt kiler og ender opp med å be ham slutte siden alle berøringene hans kiler.

Jeg også. Blir direkte avtent av det... Har prøvd å si at han må ta hardere i meg, men det er tydeligvis vanskelig for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...