Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #1 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei! Jeg leter etter en oversikt over gjeldende tariffer i Handel og Kontor. Har lett på hjemmesidene deres, men finner ingen oversikter. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 19. juli 2006 #2 Del Skrevet 19. juli 2006 Det står at du må være medlem, og logge deg inn for å se tariffavtalen som gjelder der du er ansatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 19. juli 2006 #3 Del Skrevet 19. juli 2006 Stemmer det Elfrida sier, men hvis du ringer dem vil de sikkert være behjelpelige med svar! Eller så kan du jo spørre etter den du konkret lurer på, så kanskje noen her vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #4 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg har sommerjobb i en regnskapsavdeling til et større konsern. Jeg og ei annen jente har samme timelønn, dvs 117. Hun er akkurat ferdig med vgs, jeg har ett år på universitetet og snart en bachelorgrad i økonomi. Tidligere har jeg jobbet i butikk, og der øker lønnen ift alder. Hvorfor er det ikke slik der jeg jobber i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå