Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står i beskrivelsen:

If you have dry, damaged, chemically treated hair then this reconstructive shine therapy is for you.

This serum seals and penetrates your hair for the ultimate protection inside out. You will be able to create silky, smooth weightless sheen and reduce frizz, whilst minimising split ends and preventing new ones from forming.

It will also add vibrancy to your colour treated hair and defend your hair from thermal styling, giving you the ability create natural looking definition and texture in short or curly styles.

Directions for use:

Apply 3 drops in the palm of your hands and emulsify

Distribute through your damp hair to aid in blow drying or styling

For intense shine, distribute through dry hair

Er dette bra? Skadet krusepermanentet hår som er kjempetørt og frizzy...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det roer kanskje, men for næring trenger du noe annet. Slike serum er stort sett silikonbomber, og gjør ingenting annet enn at de får håret til å SE bedre ut.

Skrevet
Det roer kanskje, men for næring trenger du noe annet. Slike serum er stort sett silikonbomber, og gjør ingenting annet enn at de får håret til å SE bedre ut.

Ok...finnes det noe som gjør begge deler? ;) Driver og prøver meg frem med produkter, men treffer liksom ikke helt, og det begynner å bli stygt dyrt dette her. Så prøver å finne et serum som har alt i ett liksom :) Bruker også krølltang i sidehåret hver morgen. Er nødt for å se ok ut for det er så ille krus foran. Bak er krølllene kjempefine, men det er altså dette side og underhåret....

Gjest Gjesta
Skrevet

Bruk heller en pleiende leave-in-kremstyling beregnet for krøllete hår. Kerastase har generelt gode produkter, også for tørt, krusete hår.

Gjest gjest1
Skrevet

All Soft Soft Ends er en veldig god leave-in i kremform som både pleier og temmer småhår. Jeg er helt avhengig av denne og bruker den i både vått og tørt hår.

Gjest Gjest_kitekatt_*
Skrevet
Bruk heller en pleiende leave-in-kremstyling beregnet for krøllete hår. Kerastase har generelt gode produkter, også for tørt, krusete hår.

Ja, den har jeg ;) Kerastase Oleo Curl creme eller noe...men tenkte et serum i tillegg, da håret fortsatt er ille...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ville holdt meg unna serum pga. silikoninnholdet. Selv om håret ser fint ut der og da, kan silikonen legge et belegg i håret som på sikt tørker det ut.

En ting du kan gjøre, er å bruke en hårkur i stedet for balsam hver gang du vasker håret. Og ellers kan jeg anbefale Leave-in-balsamen i kremform fra MOP (fås på LF); den gir masse pleie til håret, og er basert på naturlige ingredienser.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg bruker Joico k-pak reconstructor shampo og balsam. Har også serumet, men bruker lite av det da jeg syns det ikke lukter så godt. Shampoen og balsamen er nydelige og gjør håret kjempefint! Jeg bruker også Sebastian Laminates Masque, til hårkur så ofte jeg kan. Den gjør underverker.

Skrevet
Jeg bruker Joico k-pak reconstructor shampo og balsam. Har også serumet, men bruker lite av det da jeg syns det ikke lukter så godt. Shampoen og balsamen er nydelige og gjør håret kjempefint! Jeg bruker også Sebastian Laminates Masque, til hårkur så ofte jeg kan. Den gjør underverker.

Hvordan lukter den? Og synes du den fungerer bra?

Gjest Gjesta
Skrevet

K-Pak-serien lukter så sinnssykt banan at jeg måtte gi bort produktene etter første forsøk...

Gjest Tanita
Skrevet
Hvordan lukter den? Og synes du den fungerer bra?

Hvilken?

Joico shampo og balsamen lukter deilig av banan... :)

Mens serumet reconstructor lukter fisk syns jeg...

Hårkuren fra Sebastian lukter bare rent... :)

Skrevet
K-Pak-serien lukter så sinnssykt banan at jeg måtte gi bort produktene etter første forsøk...

De lukter forferdelig, men lukta satt ikke igjen i håret mitt, heldigvis. Ut over det så er det de beste produktene jeg har prøvd til nå.

Gjest Gjest_Kitekatt_*
Skrevet
De lukter forferdelig, men lukta satt ikke igjen i håret mitt, heldigvis. Ut over det så er det de beste produktene jeg har prøvd til nå.

hmmm...noen som kan anbefale meg noe som vil dekke behovene mine og som ikke lukter fy da? ;)

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg syns de lukter nydelige, så det er individuelt tror jeg hva man syns om lukta. :)

Gjest Gjest_kitekatt_*
Skrevet
Jeg syns de lukter nydelige, så det er individuelt tror jeg hva man syns om lukta. :)

det er serum jeg skal ha ;)...orker ikke noe som lukter fisk i håret mitt da :overrasket:

Gjest Tanita
Skrevet

Hehehhe, nei det skjønner jeg godt! Jeg klarer ikke å bruke den jeg. Så den står der bare på hylla...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...