Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi er tante og onkel til 6 stk i aldreren 1-13, også har jeg to småsøsken under 10. Skal det regnes to barn som en voksen eller hvordan gjøres det?? og hvor gamle er de før de skal regnes som voksne til maten ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som skal ordne maten når vi skal gifte oss tar 1/2 pris for barn sånn "ca opp til 12 år". Hvor mye mat de beregner til disse ungene vet jeg ikke (lurer på om de har en minumumsalder også, jeg mener, en gutt på halvannet år kan da umulig spise spesielt mye middag, om han i det hele tatt spiser, og det blir nok vår yngste gjest tror jeg) men jeg vil tro ca halvparten av en voksen siden det er det de tar betalt for i alle fall.

Skrevet

Vet ikke hvordan proffene regner det . men det er definitivt forskjell fra unge til unge hvor mye de spiser....

Min 1 åring kan godt spise mere enn min 7 åring feks :ler:

Hva slags mat skal det være da? For det har jo også litt å si. Er det barnevenlig mat? Skal dere ha noe eget til barna? Er det en typisk voksen middag m ting barna ikke liker risikerer man jo at de ikke spiser noe særlig...mens hvis de får noe de virkelig liker kan du plutselig doble mengden "barnemat".

Skrevet

Siden vi har 8 niser og nevøer får vi håpe det er en egenpris for barn, og en minimumsalder. Vil jo gjerne ha dem i bryllupet men de trekker kraftig opp. Vil bli ca 11-15 barn under 15 år, ganske mange men jeg er eldst og hans søsken har fått barn... Er det vanslig at de er kvelden ut også???

Gjest Gjest
Skrevet

Vi kommer til å ha seks barn i vårt bryllup, 2 under året og 4 i alderen 2 til 8 år. Middagen til de ungene som ikke spiser grøt betaler vi bare halv pris for og de får nok en barnevennlig porsjon.

Våre barn skal nok ikke være hele kvelden nei, det blir litt feil synes vi. Men de får være til etter kaffen og kakene og de får danse litt og showe før barnevakten tar dem med og det er kvelden. Nevøen min tror nesten det er oss to som skal gifte oss så han må få en dans eller to med bruden (meg) før han må dra hjem hvertfall :)

Gjest Gjest
Skrevet
Er det vanslig at de er kvelden ut også???

Tror det er vanlig at de får være så lenge som de klarer å oppføre seg sånn noenlunde. Når de begynner å bli trøtt, surmule e.l., tar barnevakten eller foreldrene dem med seg hjem. Noen barn er greie, andre skaper seg, så noe tidspunkt er vanskelig å foreslå. Men om du har mistanke om at foreldrene ikke klarer å få barna hjem i tide, at foreldrenes terskel er helt annerledes enn deres, så ville jeg sagt en tid alle barn skulle hjem, feks. etter dessert, etter kaffe, kl. 9 eller hva du synes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...