Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

jeg er en jente på 20 år. problemet mitt er at jeg blir veldig lett tiltrukketr av eldre kjekke menn, ikke at jeg får følelser, bare "fantasier". eks en kunde på jobb, og han er oppe i 40 årene. alle forhold jeg har hatt de er på min alder..

men det er så mange kjekke eldre menn der ute! noen flere som føler det slikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det ikke fantastisk? Enorme mengder med kjekkaser å se på! :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

er litt redd for å dra det litt for langt.. er de så bra i senga som det sies?

Gjest Gjest
Skrevet
er litt redd for å dra det litt for langt..  er de så bra i senga som det sies?

Bedre enn 20-åringene sannsynligvis, de har jo mye erfaring, da. Men nå er jeg snart 40 selv, og for meg er en mann i 40-årene ikke en "eldre mann" lenger...

Gjest Gjest
Skrevet
noen flere som føler det slikt?

Mmmhm... Jeg synes det finnes endel kjekkaser i 35- 45 års alderen! Jeg er selv 22.

Jeg har drømt om faren (42 år) til ei veninne, han er rålekker! :sikle:

Skrevet

Fikser ikke tanken på å innvolvere meg med en som er gammel nok til å være faren min jeg da. :forvirret:

Skrevet

Fint for oss "eldre" gutta å tenke på at det er noen ungjenter som har sånne fantasier. :):)

Gjest Gjest
Skrevet
Fikser ikke tanken på å innvolvere meg med en som er gammel nok til å være faren min jeg da.  :forvirret:

Faller man for noen, så gjør man det, uansett hvilke "intensjoner" man i utgangspunktet måtte ha, når det gjelder alder som "passer".

Å følge hjertet sitt, er det mest edle man kan gjøre.

Skrevet
Faller man for noen, så gjør man det, uansett hvilke "intensjoner" man i utgangspunktet måtte ha, når det gjelder alder som "passer".

Å følge hjertet sitt, er det mest edle man kan gjøre.

Joda det er klart, og jeg har ingen problemer med at to voksne mennesker finner hverandre. Men jeg faller ikke for menn som er mye eldre enn meg, på lik linje med at jeg ikke faller for gutter som er mye yngre enn meg. (I hvertfall har jeg ikke gjort det til nå) Vi har alle våre preferanser.

Gjest angrende sjel
Skrevet

Jeg hadde slike fantasier for noen år siden. Jeg var i begynnelsen av 20-årene da. Uheldigvis så satte jeg fantasiene ut i livet.

Blir så flau over å tenke på det nå.. Jeg var sammen med en som var nesten dobbelt så gammel som meg. Takk gud at det er få som vet om dette.. Jeg var en usikker drittunge, og han en patetisk gammel gris. Blæh.

Skrevet

Jeg blir lett betatt av eldre menn, fordi jeg føler at de ofte er trygge på seg selv uten å være "brautende" som en del gutter på min alder er (20-årene). Synes det er mye morsommere å "venneflørte" med kollegaen min på 50, enn de på min alder, rett og slett fordi han aldri virker flåsete. Tydelig at han har lært seg kunsten i løpet av årene.. ;)

Allikevel har jeg aldri tørt å kjøre løpet ut med noen som er mye eldre.

Skrevet
jeg er en jente på 20 år. problemet mitt er at jeg blir veldig lett tiltrukketr av eldre kjekke menn, ikke at jeg får følelser, bare "fantasier". eks en kunde på jobb, og han er oppe i 40 årene. alle forhold jeg har hatt de er på min alder..

men det er så mange kjekke eldre menn der ute! noen flere som føler det slikt?

Jepp. Som jeg skulle skrevet det selv. :sjenert:

Skrevet

Jeg hadde en elsker på 38 da jeg var 18. Det var absolutt tilfredsstillende for oss begge!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en kjæreste som er en god del eldre enn meg. Jeg har aldri hatt så god sex før :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har alltid hatt sansen for litt eldre menn. Men som regel har de ikke vært mer enn 10-15 år eldre enn meg og da har de vært 35 +. Har hatt noen over førti og en over 50, men jeg må si at jeg foretrekker de på min egen alder. Han på femti skrøt over at han hadde så mye erfaring i senga :ler: Snakk om mye selvtillit for så lite.

Yngre menn har mer energi! Energi er tingen :) Dessuten er de villige til å lære. Prøv å lære noe til en mann på over førr ;)

Skrevet

Mangelen på gode farsfigurer gjør tilgangen på yngre jenter stor! :tunge1:

Gjest Gjest
Skrevet
Mangelen på gode farsfigurer gjør tilgangen på yngre jenter stor!  :tunge1:

Du mener...at om de yngre jentene hadde hatt gode farsfigurer ville de ikke hanket etter "eldre" menn? :legrine: Og da ville alt ha ordna seg?? Jeg liker modne menn (35-45), jeg (20), og jeg har en god farsfigur (pappa, 58) i livet mitt. Smaken er som baken :ironi:

Skrevet
Du mener...at om de yngre jentene hadde hatt gode farsfigurer ville de ikke hanket etter "eldre" menn?  :legrine: Og da ville alt ha ordna seg?? Jeg liker modne menn (35-45), jeg (20), og jeg har en god farsfigur (pappa, 58) i livet mitt. Smaken er som baken  :ironi:

Neida, jeg mener egentlig ikke det :ler: Jeg leste det bare en gang og syntes det var litt morsomt. Noen ganger tror jeg det kan være noe i det også...

Skrevet
Du mener...at om de yngre jentene hadde hatt gode farsfigurer ville de ikke hanket etter "eldre" menn?  :legrine: Og da ville alt ha ordna seg?? Jeg liker modne menn (35-45), jeg (20), og jeg har en god farsfigur (pappa, 58) i livet mitt. Smaken er som baken  :ironi:

Ville bare kommentere det med MODNE menn ( 35-40)?? Mange unge gutter som er mer modne enn de på den alderen!! De er rett og slett bare eldre gutter, ikke alle og kanskje svært få har den mengde erfaring de vil ha det til og mange er ikke så fantastisk i sengen heller;-)) Det kommer an på PERSONEN!!

Men klart utrolig mange stilige menn rundt 40 det er ikke det, tror både unge jenter og de 40 år gamle mennene har samme fantasi da;-)

Jeg mener bare at det finnes mange umodne 40 åringer og mange "modne" 20 åringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...