Gå til innhold

Hva fikk dere av kjæresten til jul, og hva ga dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Vet at det ligger en tråd om hva kjæresten skulle få til jul, men hva endte dere opp med å gi, og hva fikk dere?

Jeg ga to stilige Ritzenhoff espressokopper+ julestrømpe med hjemmelaget konfekt og marsipan, og fikk Smashing Pumpkins nye dvd utgivelse Vieuphoria og cd'en Earphoria. Ble helt overlykkelig jeg!

Og kjæresten likte sin gave...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette fikk jeg av kjæresten min (les:mannen):

Strykejern

Fotbad (med noen massasjegreier)

Rosa og sølv-deksel til mobilen

Bjarne Brønnbos cd "Salmer på ville veier"

Sex-spillet "Lyst"

Vibrator (Samurai) :kul:

Er veldig fornøyd.... :)

Han fikk (eller har ikke fått ennå-er offshore):

Deksel til mobilen

Lommelykt (til å henge på veggen, som begynner automatisk å lyse når

strømmen går- den var dyyyr altså)

Det er som regel alltid sånn at han kjøper mest...... :-? :oops:

Men spillet var liksom til oss begge to..... :wink:

Tror det er første året at han ikke har kjøpt sexy undertøy til meg.....og for å ha sagt det, han kjøper alt selv.... :)

Skrevet

Vi kjøpte ingenting til hverandre.

Sparer pengene til ferien.

Vanligvis kjøper vi noe vi trenger sammen på salg over nyttår.

Skrevet

Han fikk Ullvang "lange underbukser" og trøye i merinoull, whiskey og lommelerke m/2 tinnkopper og trakt. Jeg fikk gavekort på 1000 kr på H&M (jeg må ha mammaklær).

Begge er fornøyde,

fikk det vi ønsket oss!

Skrevet

Vi ga ingenting under treet, for vi skal satse på å reise bort noen dager bare oss to, så pengene skal gå til det. Men det ble jo noe småtterier da.

Jeg laga ei litt...personlig bok til han, også fikk han julestrømpe med en stilig boxer i og litt godis.

Jeg fikk undertøy av han, pluss at han nettopp (jeg må bare si det) kjøpte ei bok til meg som jeg hadde sååå lyst på siden jeg er syk. :hjerte:

Hm..så det gikk vel på bøker og undertøy. :)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Fikk ullundertrøye ( fryser alltid ) very expensive hudkrem ( får hver jul / bursdag ) og en jakke i beige ull med hette. Slik var spesifikasjonen på ønskelisten min, men den så ikke noe særlig ut på. Byttet den i en ny bukse OG en annen jakke. Veldig fornøyet, han er flink å kjøpe gaver. Han fikk hudkrem ( må prøve meg jeg også ), undertøy ( alltid i manko )og bukse og genser. Ble litt kjedelig, men egentlig var vi enige om å kjøpe ny reol istedet for gaver til hverandre, men lysten på noe til meg selv ble for stor. ( I år også )

Gjest lilletroll
Skrevet

Mannen min ønsket seg diverse Ulvang-varme-produkter, så da fikk han jo det:) Jeg fikk en spapakke. Altså et gavekort på en total pakke på et spa ikke så langt unna der vi bor. GLEDER MEG!!!!

Skrevet

Han fikk: Mansjettknapper laget på Aida smykkestue i resin og sølv hvor det står "number" på den ene og "one" på den andre i bittesmå bokstaver. (Faren hans skjønte ikke hvorfor det sto One Number...) Og så fikk han Ringenes Herre Special Edition.

Jeg fikk: Et morsomt Alessi-fat. (Ikke det mest personlige, men han har fått hint til bursdagspresang. ;) )

Catzy

Skrevet

Han fikk et armbåndsur, en herreparfyme og en lommebok.

Jeg fikk etpar skinnhansker, etpar skinnstøvletter, noen sett undertøy og et halssmykke.

Smykket var forresten gjemt inni et Kinder-egg; han hadde brukt 6 sjokoladeegg på å få satt sammen et helt et igjen :ler:

Vibeke

Skrevet

Vi har akkuart køpt ny bil, så vi ble enige om å ikke bruke så mye penger denne gangen.

Jeg fikk to cd'er, en krimroman og en saccosekk (god å sitte/ligge i når man har bekkenløsning!)

Han fikk en cd, et belte og en boxer av meg.

Vi skriver alltid ønskelister til hverandre, så begge har fått noe vi vil ha.

Skrevet

Vi hadde blitt enige om å ikke ha noen gave til hverandre i år, men det ble en liten en allikevel...

Fra min mann fikk jeg en ny treningsbag (noe jeg virkelig hadde ønsket meg).

Min mann fikk boken "Reperatørene" med masse små hverdagstips fra meg. Den falt virkelig i smak.

Skrevet

Han fikk Napapiri (?) jakke av meg, (betalte halvparten selv for den var dyyyr!!) Nike treningsbag og Eminem cd.

Jeg fikk Storm klokke, støvletter, kjempegode tøfler og en stoor pose ostepop!! :D

Men vi brukte aaaaltfor mye penge på julegaver i år...!!!

Skrevet

Fikk mini disc spiller og den nye CDen til Robbie. Er storfornøyd. :D Han fikk spill til playstation og en boxer av meg.

Skrevet

Han fikk en bord sag av meg.Noe han trenger siden vi pusser opp :wink:

Jeg fikk steroanlegg av han.Noe vi også trengte siden det andre var ødelagt.

Skrevet

Han fikk, en genser (kjedlig men nyttig) og boka stalingrad. (en han ønsket seg)

Jeg fikk en nydelig ring (huldresølv) og en deilig morgenkåpe

Vi er begge veldig fornøyde :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk et nytt ledd til å sette på armbåndet mitt, og en utrolig god og myk genser i angoragarn. Den siste presangen var mest imponerende for samboeren min hater virkelig klesbutikker. Jeg ble helt rørt når jeg skjønte at han hadde gått i klesbutikker for å kjøpe noe til meg.

Han fikk DVD med Ringenes Herre (utvidet utgave) og ny lommebok (den gamle holdt på å dette fra hverandre.

Synes egentlig vi ga hverandre passe mye, og begge var fornøyde med gavene.

• 9 måneder senere...
Skrevet

Jeg fikk

En kjempe fin ring

En genser

Undertøy

og

pokker jeg husker ikke hva den siste tingen var... :oops:

Pinlig, men det lå fire gaver fra han under treet hvertfall......

Han fikk:

Slipsnål

En sjorte og genser

Ett kjempe fint bilde

Ett dikt jeg hadde laget og rammet inn

og

nytt sengetøy

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Han fikk dress m/skjorte, slips og belte. Jeg fikk veske, hansker, et par bukser, noen gensere og et nydelig armbånd.

Skrevet

Jeg gav kjæresten min rattkonsoll til Playstation og PC'en.

Jeg fikk Palm m103 av ham.

Skrevet

Han (mannen min) fikk nye løpesko av meg (Noe han trenger, da han løper hver dag + at det er dyyyrt...)

Jeg fikk halskjede og veske av han.

I år kjøper vi "felles" julepresang. Vi har lagt av penger til et videokamera!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...