MAcy Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Noen tips til gode alkoholfrie velkomstpunsjer???? Som kan passe inn i bryllup da vel og merke..
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Er punsj egentlig godt? Hva med å servere mozell, rett og slett?
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Det er godt med en blanding av Farris, Druejuice, Schweppes Bitter Lemon og saften (og innholdet!) fra hermetisert frukt...Cocktail-blanfing!
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Det er godt med en blanding av Farris, Druejuice, Schweppes Bitter Lemon og saften (og innholdet!) fra hermetisert frukt...Cocktail-blanfing! ← Med hånden på hjertet, er dette godt? Eller er det det at det ser festlig ut som gjør susen?
MAcy Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2006 Mozel er kjempe godt men tenkte å servere noe annet siden det ikke blir noe særlig alkohol i bryllupet hadde det vært godt med noe spesielt. Vi velget trolig å ikke ha alkohol siden det er vår dag og vi ikke drikker noe av betyfning delv. muligens no vin til maten men vi får se. føler et lite press fra han forlover som er glad i noe i glasse men er vår dag og da synes jeg vi kan la være.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Det er godt. Men man MÅ ha mest farris, være forsiktig m fruktsaften. Hvis man smaker mens man lager, blir det kjempgodt.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Mozel er kjempe godt men tenkte å servere noe annet siden det ikke blir noe særlig alkohol i bryllupet hadde det vært godt med noe spesielt. Vi velget trolig å ikke ha alkohol siden det er vår dag og vi ikke drikker noe av betyfning delv. muligens no vin til maten men vi får se. føler et lite press fra han forlover som er glad i noe i glasse men er vår dag og da synes jeg vi kan la være. ← Jeg støtter deg på den. Deres dag, dere bestemmer. Hva med mozell, farris, limesaft og sitron- og limeskiver oppi? Ser lekkert ut
MAcy Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2006 Jeg støtter deg på den. Deres dag, dere bestemmer. Hva med mozell, farris, limesaft og sitron- og limeskiver oppi? Ser lekkert ut ← hem høres godt ut. vi får prøve smake endel. har et år på oss så bare å komme med forslag, he he. Forresten limesaft hvor kjøper jeg det?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #9 Skrevet 18. juli 2006 Forresten limesaft hvor kjøper jeg det? ← I de fleste velassorterte agligvareforretninger + innvandrer-sjapper.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #11 Skrevet 19. juli 2006 Med hånden på hjertet, er dette godt? Eller er det det at det ser festlig ut som gjør susen? ← Hermetisert frukt kan umulig være godt i drikke.
Gjest BagLady Skrevet 19. juli 2006 #12 Skrevet 19. juli 2006 Scloss Boosenburg er en deilig, musserende og alkoholfri hvitvin. Fås på polet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå