Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

På oppdrag fra Oslo kommune har analyseselskapet ECON utarbeidet et fremtidsscenario for Oslo. Noe som er lite hyggelig lesning, for å si det mildt.

Tidligere har jeg hevdet at etniske nordmenn vi bli en minoritet i Oslo innen femti år. Men i følge ECON vil etniske nordmenn være en minoritet i Oslo allerede om 25 år.

Her er noen stikkord om hvordan Oslo vil se ut om 25 år:

* Vakthold i villastrøk

* Engelsk som førstespråk

* Egne islamske skoler

* Flere private velferdsordninger

* Internasjonal mafia

* Mer gjengkriminalitet

Hører jeg noen rope hurra hurra hurra, hurra for det fargerike fellesskap? Eller hva med et kjempestort HURRA for innvandringspolitikken?

Hva synes forresten du, om en innvandringspolitikk som om 25 år gjør etniske nordmenn til en minoritet i Norges desidert største by? Har du smått om senn begynt å oppdage alle løgnene omkring innvandringspolitikken? Begynner du å se omfanget av dårskapens bedrageri?

http://oslopuls.no/nyheter/article1368441.ece

Endret av Bønna
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hører jeg noen rope hurra hurra hurra,
Jeg roper hurra for 17.mai, resten driter jeg i. DET ER SOMMER!!
Gjest Gjest
Skrevet

Meget skremmende. Men er det ikke bare det det er ment som? Er det noen som på ramme alvor tror at nordmenn vil være en etnisk minoritet i Oslo om 25 år? I så tilfelle har vi to valg: På med burkaen eller flytte ned til Spania der nordmennene sikkert er i flertall om 25 år. Ka du trur?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva forventer du, egentlig? Tror du alle dør om flere år, så det blir redusert antall mennesker? Vi er som andre dyr, vi formerer oss vi også, om du ikke har fått med deg det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Dette minner mistenkelig om Kjell Aukrust, som på bakgrunn av økningen i høyde blant norske rekrutter i forsvaret, kunne regne seg fram til at soldatene ved slaget på Stiklestad var på høyde med en brusflaske.

Statistikk kan brukes til det meste. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Dette minner mistenkelig om Kjell Aukrust, som på bakgrunn av økningen i høyde blant norske rekrutter i forsvaret, kunne regne seg fram til at soldatene ved slaget på Stiklestad var på høyde med en brusflaske.

Statistikk kan brukes til det meste. ;)

:hoho:

Nesten så jeg ser for meg trådstarter rusle rundt oppi Flåklypa med filttøfler og lusekofte. Og skal han en tur på butikken, så tar han med seg sekken med norsk flagg i som bærebag. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Når jeg leser innlegg som dette, skrevet av en som sannsynligvis er etnisk norsk, slår det meg at vi virkelig trenger større innslag av dem trådstarteren ikke liker.

Gjest Gjest
Skrevet
Når jeg leser innlegg som dette, skrevet av en som sannsynligvis er etnisk norsk, slår det meg at vi virkelig trenger større innslag av dem trådstarteren ikke liker.

Han er samisk. Liker vi samer?
Gjest Gjest
Skrevet

Gjør vi? Tror du ikke at det bare vil føre til større engstelse og flere paranoide utsagn? Kanskje ikke helt med urette? Stikkord: flaggbrenning. Det er ikke uproblematisk at grupper med svært ulik kultur lever tett sammen.

Gjest Gjest
Skrevet
Gjør vi? Tror du ikke at det bare vil føre til større engstelse og flere paranoide utsagn? Kanskje ikke helt med urette? Stikkord: flaggbrenning. Det er ikke uproblematisk at grupper med svært ulik kultur lever tett sammen.

Otto Jespersen? Var det jeg visste - det er noe suspekt ved den mannen.
Gjest Gjest
Skrevet
Otto Jespersen?  Var det jeg visste - det er noe suspekt ved den mannen.

Ja, han er blitt for påvirket, ser det ut som.

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke sikkert det tar så mye som 25 år engang.. Jeg driter i det, for jeg har vekselvis bodd i USA og Norge i flere år nå, og flytter dit permanent ganske snart...

Det er på tide at folk får opp øynene. Norge kommer til å bli mer og mer skakk-kjørt fremover, og det er bare Carl I. Hagen som skjønner dette. Rettere sagt så er han den eneste som innrømmer at han skjønner tegninga, alle andre er redde for å bli sett på som rasister. :roll:

Dear lord.......

Gjest Gjest
Skrevet
Er ikke sikkert det tar så mye som 25 år engang.. Jeg driter i det, for jeg har vekselvis bodd i USA og Norge i flere år nå, og flytter dit permanent ganske snart...

Det er på tide at folk får opp øynene. Norge kommer til å bli mer og mer skakk-kjørt fremover, og det er bare Carl I. Hagen som skjønner dette. Rettere sagt så er han den eneste som innrømmer at han skjønner tegninga, alle andre er redde for å bli sett på som rasister. :roll:

Dear lord.......

Oj, oj. Burde ikke du bli her i Norge og drive politikk slik at tegningen blir klar for folket? Stikker du bare fra oss?

Gjest Gjesta
Skrevet
Oj, oj. Burde ikke du bli her i Norge og drive politikk slik at tegningen blir klar for folket? Stikker du bare fra oss?

Tror han vil til det raserene USA, dette fredfylte og lovlydige landet der borte i vest.

Gjest Gjest
Skrevet
Tror han vil til det raserene USA, dette fredfylte og lovlydige landet der borte i vest.

Og så flytter han tilbake om 26 år, da har USA invadert Norge, ondskapens knaus, og reddet de få likbleike som ennå er i live.

Gjest Gjest
Skrevet

Dear lord.......

Ja, Carl I Hagen er den eneste som forstår noe som helst, alle vi andre er idioter. :ler:
Gjest Gjesta
Skrevet
Ja, Carl I Hagen er den eneste som forstår noe som helst, alle vi andre er idioter. :ler:

Han er i hvert fall flinkere til å benytte seg av skattebetalernes penger enn folk og politikere flest. I stedet for "For folk flest" burde partiets slagord vært "betalt av folk flest"

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg måtte le litt da jeg leste innlegget ditt. Har du reist mye, Trådstarter? Sannsynlig ikke. Tror du man teller antall "afro-amerikanere" og "hispanics" i f.ex New york?? Nope....Mangfoldet sprer seg- hvorfor er du så redd for muslimer eller innvandrere generelt? Gjør de noe galt :klø: ???

Gjest Gjest
Skrevet
Han er i hvert fall flinkere til å benytte seg av skattebetalernes penger enn folk og politikere flest. I stedet for "For folk flest" burde partiets slagord vært "betalt av folk flest"

Eler hv med "For å få blest"??

Skrevet

Når jeg leser slike svar som dette, på et innlegg som handler om en innvandringspolitikk som vil gjøre landets urbefolkning til en minoritet innen ekstremt kort tid, slår det meg at det kanskje er like greit at etniske nordmenn mister den etniske, politiske og økonomiske kontrollen med landet sitt. Makan til patetisk folkeslag skal man lete lenge etter (forutsatt at du er representativ for ditt folk).

Kan du egentlig forklare hva som er så fint og flott med å føre en politikk som gjør etniske nordmenn til en minoritet i eget land?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...