Gjest cecilia Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Nå begynner jeg å bli litt småbekymret her. Babyen min på 17 dager har mer eller mindre sovet i hele dag Vet det er vanlig at nyfødte sover mye, men det har ikke vært så ekstremt før. Har heller ikke vært særlig varmt her idag, så det er nok ikke problemet. Har jeg grunn til å bekymre meg?
Gjest Lovegeckos Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Jeg tror ikke du har grunn til å bekymre deg. Nyfødte babyer sover masse, og det kan variere hvor mye også. Dersom h*n er slapp, ikke vil spise, ikke har vanlig med våte, skittene bleier ville jeg nok blitt mer bekymret. Men du skal ikke gå å engste deg. Gå til helsestasjonen, fastlegen eller ring legevakten om du er bekymret. Bedre med en gang for mye enn engang for lite
villemo69 Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Jeg tror heller ikke du har grunn til å bekymre deg. Det er akkurat som med økedager, noen dager sover de mer enn andre slik i "startfasen". Men dersom du bekymrer deg veldig over det og det varer i flere dager, kan det være lurt å kontakte helsestasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Så lenge du kjenner at barnet ikke har feber så skal du bare nyte det. Det går fort nok over skal jeg si deg. Mine sov mye den første måneden og så ble de halvtimes-sovere og da lengtet jeg tilbake til den første tiden, især da kolikken satt inn for fullt med siste barnet. Nyt det, sett deg ned og slapp av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå