Mrs. B Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Kjøpte nye sandaler idag. De var i en størrelse mindre enn jeg pleier men vanlig størrelse ble litt stor igjen. På venstre fot går det bra men på høyre fot er det litt trangt på lilletåa. Enten er foten litt større eller sandalen litt mindre enn den andre. Har noen kanskje noen gode kjærringråd (annet enn å gå med skoene en stund) for å utvide sandalen litt?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Kjøpte nye sandaler idag. De var i en størrelse mindre enn jeg pleier men vanlig størrelse ble litt stor igjen. På venstre fot går det bra men på høyre fot er det litt trangt på lilletåa. Enten er foten litt større eller sandalen litt mindre enn den andre. Har noen kanskje noen gode kjærringråd (annet enn å gå med skoene en stund) for å utvide sandalen litt? ← Ta på deg en våt sokk (litt tykk) og gå med sandalene inne en kveld.
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Er de av skinn så finnes det en spray du kan bruke som gjør at de lettere utvider seg.
Krista83 Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Kanskje det går ann og blokke dem ut (det er det det heter sant??? ). Eller kanskje det ikke går så bra med sandaler...
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Ta på deg en våt sokk (litt tykk) og gå med sandalene inne en kveld. ← Har noen sko som jeg vurderer å gjøre dette med, men vil ikke den våte sokken ødelegge innsiden av skoen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå