Grooo Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Lurer på om noen vet pris på denne vogna jeg... Så ei som hadde den på kjøpesenteret i går, den var genial selv til hennes fem uker gamle baby. Hun hadde så liten bil så hun hadde ikke plass til dypvogna der, så hun hadde kjøpt denne for å ha i bilen. Fikk lyst på en jeg og, men finner ikke pris...
Chiquita Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 www.babyproffsen.se 695,- for en BuggyLux Men var det kanskje pris her i Norge du mente?
Grooo Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2006 Tusen takk! Tenkte i Sverige ja, men fant ingen pris da jeg lette... Ammetåke?
Chiquita Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Ammetåke? ← Ammetåka erkjempefin å skylde på ja. Prisen lå ute under "månedens tilbud"... Ikke sikkert de har priser i katalogen sin, om du har kikket der
Grooo Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2006 Jepps, fant ut av det etter hvert ja. Sendte dem en mail, de hadde ikke inne inne i den nærmeste butikken her men skulle få inn om et par uker så vi får ta en tur og titte da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå