Gå til innhold

NY! <3 Match på nettet..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er noen av dere på q500.no?

Har dere truffet noen brukbare folk der inne? :)

Jeg registrerte meg i dag, og skulle få en sånn aktiveringsmail, men den har ikke dukket opp. Flere som har samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..og den der aktiver kontoen-lenken du får i eposten funket ikke. Måtte gjøre det manuelt.

Virker litt uferdig den siden der, etter å ha surfet rundt en halvtime i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annebett

Hei,

Har vært registrert på q500.no ca 1 måned nå. Har oxo vært innom match.com og tv2date og møteplassen til VG, men q500.no virker for meg helt overlegen med sin partest. Har funnet noen gutter som jeg har fått match på nesten 90%. Det bør jo være lovende eller....Morro, men jeg våger jo ikke å ta kontakt med noen av de feig som jeg er. Bør jeg..... Flere skandinaviske fagfolk står vist bak testen så mulig det ikke er så skummelt.....

Noen andre er registrert på q500.no eller truffet noen der???

NB! Kan ikke huske at jeg måtte aktivere en link..... hmm...

Lykke til med q500

Annebett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

<Har vært registrert der en stund, men den testen er oppskrytt, spør du meg.

Greitt at man skal/bør ha noenlunde sammenfallende interesser og basis-syn på livet etc, men når alt kommer til alt, så er det kjemien som teller, og den kan ikke "katalogiseres" :tristbla:

Hilsen ei som ikke gir opp, tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Var det ikke flere hundre spørsmål? :overrasket: Jeg ga opp der. SÅ motivert er jeg ikke for å treffe noen akkurat nå. Og jeg har allerede en profil på sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er dette et rent skjekkested, eller er det aktuelt for noen som er samboer, og SVÆRT fornøyd med det, men kunne tenkt seg flere venninder eller kamerater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...