Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #1 Del Skrevet 18. juli 2006 Er noen av dere på q500.no? Har dere truffet noen brukbare folk der inne? Jeg registrerte meg i dag, og skulle få en sånn aktiveringsmail, men den har ikke dukket opp. Flere som har samme problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loomy Skrevet 18. juli 2006 #2 Del Skrevet 18. juli 2006 Det var en usedvanlig lekker nettside *regge* Tok ca. 3 minutter før aktiveringsmailen kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #3 Del Skrevet 18. juli 2006 Når ble du registrert der? Kanskje det er noe galt med systemet akkurat i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #4 Del Skrevet 18. juli 2006 Sjekk at mailen ikke ligger i spamfolderen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loomy Skrevet 19. juli 2006 #5 Del Skrevet 19. juli 2006 ..og den der aktiver kontoen-lenken du får i eposten funket ikke. Måtte gjøre det manuelt. Virker litt uferdig den siden der, etter å ha surfet rundt en halvtime i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annebett Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei, Har vært registrert på q500.no ca 1 måned nå. Har oxo vært innom match.com og tv2date og møteplassen til VG, men q500.no virker for meg helt overlegen med sin partest. Har funnet noen gutter som jeg har fått match på nesten 90%. Det bør jo være lovende eller....Morro, men jeg våger jo ikke å ta kontakt med noen av de feig som jeg er. Bør jeg..... Flere skandinaviske fagfolk står vist bak testen så mulig det ikke er så skummelt..... Noen andre er registrert på q500.no eller truffet noen der??? NB! Kan ikke huske at jeg måtte aktivere en link..... hmm... Lykke til med q500 Annebett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #7 Del Skrevet 25. juli 2006 <Har vært registrert der en stund, men den testen er oppskrytt, spør du meg. Greitt at man skal/bør ha noenlunde sammenfallende interesser og basis-syn på livet etc, men når alt kommer til alt, så er det kjemien som teller, og den kan ikke "katalogiseres" Hilsen ei som ikke gir opp, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #8 Del Skrevet 25. juli 2006 Var det ikke flere hundre spørsmål? Jeg ga opp der. SÅ motivert er jeg ikke for å treffe noen akkurat nå. Og jeg har allerede en profil på sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #9 Del Skrevet 25. juli 2006 Er dette et rent skjekkested, eller er det aktuelt for noen som er samboer, og SVÆRT fornøyd med det, men kunne tenkt seg flere venninder eller kamerater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå