minienthe Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 vurderer å prøve røykesluttmiddelet zyban, noen som har prøvd ? hva skjedde hvis du tok deg en røyk under kuren... kvalme ? svimmelhet ?
bubbel Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 jeg har prøvd. klikka helt , ble så sinna og ustabil i humøret at det var nesten ikke til å tro
bubbel Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 ja litt kanskje . men røyker heller enn å gå rundt som en tikkende bombe
Gjest Kveldsgjest Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Jeg tok én tablett Zyban og ble kvalm,kaldsvettet, fikk vondt i brystet, ble kortpustet, fikk hurtig pust,vondt i magen og følte meg utrolig dårlig. Så det ble med den ene tabletten................ Så hva som skjer om du tar en røyk vet jeg ikke. Trolig ingenting om du tåler tabletten....................
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har nå vært røykfri i over to mnd takke være Zyban! Den fungerte raskt og jeg har egentlig aldri hatt noe fysisk lyst på røyk, da er det sosiale verre. Men med litt vilje så går det også. Kan ihvertfall varmt anbefale den, fikk ikke noen skumle bivirkninger heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå