Gå til innhold

Fatt mot, sommerbleke Vigridianere!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

http://www.nettavisen.no/innenriks/article688057.ece

Jammen får dere beholde jobbene deres! Da er det håp for både bønder og bønner.

Dog: I slike tilfeller håper jeg egentlig at en eller annen innvandrer kommer og tar jobbene fra dere alle fire. (Ja, jeg vet at dere er flere enn fire. Jeg refererer til de som ikke allerede er trygdet).

Endret av Kvinneguden
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Loven gjelder for de også.

Ja, takk og lov for det. Fint at de påberoper seg arbeidsmiljøloven og gir f... i straffeloven. Renraset og edelt.

Skrevet
Ja, takk og lov for det. Fint at de påberoper seg arbeidsmiljøloven og gir f... i straffeloven. Renraset og edelt.

Vilken del utav straffeloven har mannen brutt?

Skrevet

så lenge han gjør en god jobb der han jobber....

Gjest Gjesta
Skrevet
Vilken del utav straffeloven har mannen brutt?

Mannen selv virker såpass harm- og talentløs at han sannsynligvis ikke vil kunne bryte annet enn Ohms lov. Organisasjonen hans, derimot, prøver etter fattig evne å krenke flere av lovens bestemmelser.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
så lenge han gjør en god jobb der han jobber....

...skal han selvsagt få fortsette, så sant han ikke blir et arbeidsmiljøpoblem gjennom aktiv forfekting av organisasjonens skrudde teorier.

Det er dog en smal sak å få mannen fjernet, dersom man vil.

Endret av vimse
Gjest Lovegeckos
Skrevet

Kan ikke skjønne at karen absolutt måtte ha tilbake den jobben.....

For det finnes jo sååååå mange som vil ansette noen med det livssynet! Skulle tro mannen fikk jobb tilbud i fleng...

Skikkelig karriere trekk... :ironi:

Skrevet

Det er forferdelig at folk har slike meninger, og hvert ben i kroppen min reagerer med grøss. MEN.. det er faktisk slik at vi har ytringsfrihet i Norge, og det er en prinsipiell viktighet at man ikke kan miste jobben pga. meninger man ytrer UTENOM arbeidstid.

For å være litt seriøs...

Gjest Gjesta
Skrevet

Firegirl, vi er helt enige.

Jeg lurer likevel litt på hva en Vigridianer, eller for den saks skyld ei bønne, hadde ment dersom retten hadde slått fast at det var greit å sympatisere med Al-Qaida så lenge det bare skjedde på fritiden.

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

For det finnes jo sååååå mange som vil ansette noen med det livssynet! Skulle tro mannen fikk jobb tilbud i fleng...

:ler:

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Jeg lurer likevel litt på hva en Vigridianer, eller for den saks skyld ei bønne, hadde ment dersom retten hadde slått fast at det var greit å sympatisere med Al-Qaida så lenge det bare skjedde på fritiden.

:ler:

Skrevet

men guden da, sammenlikninger takles dårlig så lenge de ikke går i egen favør kan du skjønne, så det går overhode ikke an å sammenlikne de to tingene, overhode ikke skjønner du, det er noe HEEELT annet. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

godt sagt :klappe::ler:

Skrevet

Jeg på min side lurer på hva det er som får en kvinnegud til å ignorere den påtrengende forskjellen mellom oppslutningen de to organisasjonene har i sine respektive folk. Men så var det dette med argumentasjon, da. Enkelte trives tydeligvis best med stråmenn og hersketeknikker framfor å argumentere for sitt syn.

Skrevet (endret)
Jeg på min side lurer på hva det er som får en kvinnegud til å ignorere den påtrengende forskjellen mellom oppslutningen de to organisasjonene har i sine respektive folk. Men så var det dette med argumentasjon, da. Enkelte trives tydeligvis best med stråmenn og hersketeknikker framfor å argumentere for sitt syn.

Seks prosent av norske muslimer tok ikke avstand fra terrorhanlingene i Egypt og London i fjor. Tar vi med fem prosenten som ikke hadde noen mening, så kan vi ta et ingeniøranslag på ti prosent oppslutning til Al-Qaida. Mange mente at dette var sjokkerende mange, og selv om flertallet var mot, så var det ille nok da en er en for mye (da det jo bare trengs en terrorist for å drepe mange).

Med ca 100 000 muslimer, så utgjør dette da titusen mennesker. Skremmende mange.

Men da en prosent av nordmenn generelt ikke tok avstand fra dette, og tre prosent var usikre, så kan vi si at blant befolkningen generelt har vi en to prosent oppslutning til slike organisasjoner. Dette utgjør omlag 90 000 av befolkningen, hvorav 10 000 er muslimer.

Tenk på det du, Bønna: 80 000 vakre etniske nordmenn med korrekt kultur, eller andre innbyggere i dette landet med velintegrert ikke-muslimsk kultur, går god for slike organisasjoner! åtte ganger så mange potensielle terrorister er altså folk med din kulturpreferanse.

Endret av punktom
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er enig med deg i at det er ganske skremmende. En overraskende liten del av den muslimske minoriteten her i Norge, for ikke å snakke om den muslimske majoriteten i andre land, har synspunkter som er i nærheten av Al-Qaida, mens en skremmende stor del av oss rene, hvite og ranke nordmenn forfekter synspunkter som Vigrid med iver og glede nører opp under.

Ingen nevnt, ingen glemt. Bortsett fra noen stråmenn.

Skrevet
Jeg er enig med deg i at det er ganske skremmende. En overraskende liten del av den muslimske minoriteten her i Norge, for ikke å snakke om den muslimske majoriteten i andre land, har synspunkter som er i nærheten av Al-Qaida, mens en skremmende stor del av oss rene, hvite og ranke nordmenn forfekter synspunkter som Vigrid med iver og glede nører opp under.

Hvis ikke dette er å snu verden på hodet så vet ikke jeg. Hvor mange medlemmer og sympatisører sa du Vigrid har? Hvor stort er det nynazistiske miljøet i Norge? Det er vel omtrent så du kan telle det på et par hender? Ekstremt stor andel av en populasjon på fire millioner, eller hva?

Det skulle heller ikke være en hemmelighet at den godeste bin-Laden er betydelig mer populær blant muslimene enn det Tore Tvedt er blant etniske nordmenn. Hvorfor er du så desperat etter å bortforklare dette?

Useriøse klovnerier er det eneste du har å fare med. Så istedenfor å argumentere mot meg argumenterer du mot det mest patetiske nordmenn har klart å produsere nest etter SOS-rasisme.

Men da en prosent av nordmenn generelt ikke tok avstand fra dette, og tre prosent var usikre, så kan vi si at blant befolkningen generelt har vi en to prosent oppslutning til slike organisasjoner. Dette utgjør omlag 90 000 av befolkningen, hvorav 10 000 er muslimer.

Hva er det egentlig du forsøker å si her? At etniske nordmenn i større grad enn muslimene støtter Al-Kaida? Greit nok at miljøet rundt SOS-rasisme er betydelig større enn Vigrid, men de er ikke så store heller.

Dessuten ser jeg ikke hvordan innvandring blir en god ide, eller at det eksisterer et multikulturelt fellesskap, selv om alle folkeslag skulle ha like store kulturelle ekstremiteter. Like barn leker fortsatt best.

Skrevet

Vi kan glede oss mer. Han skal starte eget politisk parti for å ta seg av invandringspolitikken. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...