Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #1 Del Skrevet 18. juli 2006 jeg begynte i mai.. var oppi 67 kg.. så har det gått gradvis nedover, har trent litt men ikke mYE og spist sunt.. men har ikke vert noe flink til verken trening eller spise sunt den siste mnd men alikvel går jeg bare nedover i vekt. ikke noe drastisk, men så idag at jeg var på 61,1 kg på morgenen. og jeg føler det ser ut som jeg har lagt mer på meg de siste to ukene.. ikke noe veldig, men hvertfall ikke blitt tynnere! kan dette være??? trener jeg for lite så det ser slapt ut, som gjør at jeg føler jeg ser feitere ut?? jeg skjønner det ikke helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 18. juli 2006 #2 Del Skrevet 18. juli 2006 Tja... Hvis du spiser mindre sunt nå, så kan det jo hende at du f.eks får i deg mer salt i maten, slik at kroppen holder på mer vann. Da ser man jo litt mer dvask ut. Jeg vet da pokker, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #3 Del Skrevet 18. juli 2006 ok det kan jo hende.. jeg har ikke ide jeg heller... ikke at d er meg imot å veie litt mindre,men vil jo helst at det skal synes!! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 18. juli 2006 #4 Del Skrevet 18. juli 2006 Muskler veier uanz mer enn fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 18. juli 2006 #5 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, det kan jo hende at du har mistet litt muskelmasse, hvis du har trappet ned treningen. Da går man jo ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 18. juli 2006 #6 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, kroppen vår er ganske underfundig. Hvis du ikke spiser "riktig" å får i deg alt for lite av alt det man trenger så begynner den å omdanne muskelceller til fettceller. (væææ, må bli flinkere å ordlegge meg!) Håper du skjønte noe av dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå