Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Jeg er tynn og det har jeg alltid vært, meg jeg har litt større mage enn ellers kropen. og etter to babyer (siste er snart to år) ser at magen er i veien. Hva kan jeg gjør med det? Ikke flink å trene men nå har jeg bestemte meg; magen må vekk So please help
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Trening MÅ til. Kondisjonstrening om det er fett du har på magen som må bort? og styrketrening "attåt"
Gjest Fruktfat Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 magen kan du trene, men er det _huden_ som henger er det ikke så mye å få gjort uten kniven.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 magen kan du trene, men er det _huden_ som henger er det ikke så mye å få gjort uten kniven. ← Tenkte akkuratt det samme. Å føde barn har sin pris, glad jeg er mann btw. Er det slik at huden henger hadde jeg tatt en prat med mannen i huset for å høre hva han tenkte om det. Om han er litt enig kan det jo hende at man blir enige om en endring med kniven. Den eneste grunnen til at jeg sier du burde ta det opp med mannen i huset er fordi vi menn er "fysiske vesner" og om feks dama mi ville ha større pupper så ville jeg vært imot det da jeg synes hun ser penest ut med normal størrelse, så det er ikke sikkert mannen din synes det er så ille. Man ser på seg selv stort sett litt mer negativt enn det det egentlig er. Om du går for kniven bruk Proffe folk! Hvor galt det kan gå: http://www.dump.com/links.php?link=1224020...&c=0&a=1&v=text
Gjest synseren Skrevet 22. juli 2006 #7 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Tenkte akkuratt det samme. Å føde barn har sin pris, glad jeg er mann btw. Vil tro at barna er verdt litt slapp hud på magen. (kunne ikke dy meg) Endret 22. juli 2006 av synseren
Gjest Tweek Skrevet 24. juli 2006 #8 Skrevet 24. juli 2006 Sit-ups!!!!! ← får å få vekk fett på magen er det ikke sit-up man skal ty til.. det er kondisjonstrening. det er fordi det går ikke ann å punkt-forbrenne fett.. men selvfølgelig styrketrening er å viktig. sit-ups strammer magemusklene, og hvis du også trener ryggen får du bedre holdning og dermed ser du slankere ut! og hvis du i tillegg løper/jogger og andre kondisjonsformer forbrenner du fettet vekk fra magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå