Gå til innhold

Hvordan skriver dere innbydelsene deres???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og kladder, men der er ikke lett.

Ønsker bare sånn generell tekst.

Takk, takk

Hilsen augustbrud 2003

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde tenkt til å lage en litt morsom tekst men den ble helt generell fordi vi hadde litt lite fantasi og plass på invitasjonene.

Kjære xx og xx

Vi gifter oss i Mariakirken lørdag 3. mai 2003 kl 1600.

Etter kirken vil det bli arrangert buss ut til Kommandantboligen i Gravdal der vi inviterer til middag og kaffe. Etter middagen har dere tilgang til en velfylt bar til selvkostpris.

Velkommen til vårt bryllup!

S.U

Hadde ikke lyst til å ha sånn høytidelig har "den glede av å invitere" og sånt.. Mange skriver jo antrekk også, men det valgte vi å la være.

Skrevet

Vi gifte oss borgerligt och hade bara en liten middag för den närmaste familjen. Vid själva vigseln var bara våra mödrar närvarande och inbjudan bjöd bara in till middag.

Den andra augusti 2002 gifter vi oss i Kristiansund

Ni/Du är hjärtligt välkomna att inta bröllopsmiddag med oss i Bolga från kl. 15.00

Mitt namn

Min mans namn

O.S.A. senast 2 juni till [email protected]

läs mer påhttp://bolgabryllup.tripod.com

På hemsidan vi hänvisade till skrev vi lite om hur vi tänkt oss vårt bröllop, vilka gäster som var inbjudna och varför vi gjorde som vi gjorde.

Jag har bara en skiss kvar på inbjudan men jag tror att vi skrev Klädsel: Kavaj eller så stod det bara på hemsidan.

(OSA står för Om Svar Anhålles och betyder att vi vill att de svarar senast det datumet)

Skrevet

Meta, det var lurt det du skrev om baren. Vi har også tenkt å ha bar med salg til kostpris, men var litt usikker på hvordan vi skulle få fortalt dette..sånn at folk tar med seg litt småpengor..

Skrevet

Meta: Det høres litt rart ut med at "det blir arrangert buss"... Kanskje du bør skrive om litt ("Det blir buss til..., vi har ordnet med buss/transport til..., det er arrangert med busstransport"), for det er vel ikke mulig å arrangere en buss? BARE ET TIPS!!!!

Gjest Meta unplugged
Skrevet

Nei, det var kanskje ikke så dumt det med bussen, bare synd at jeg ikke skrev inn teksten her før jeg håndskrev alle invitasjonenen :roll: Jaja..

Gjest Meta unplugged
Skrevet

Nei, det var kanskje ikke så dumt det med bussen, bare synd at jeg ikke skrev inn teksten her før jeg håndskrev alle invitasjonenen :roll: Jaja.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...