Gå til innhold

Det er dårlig gjort!!!!!!!!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Hadde et inlegg her for en ukes tid siden om hvor glad jeg er for at jeg skal bli tante, og det er jeg enda- ingen tvil! :D

Men jeg er så sinnsykt sjalu! Vi har "prøvd" i halvannet år og få barn (dvs.sex uten beskyttelse, uten noe tanke på barn) men nå vil vi ha, og da går min svoger og svigerinne rundt og blir gravide!!! :evil:

Vi har prøvd lengere enn de- og vi ønsker oss det mer enn dem!

De har sagt at de har ikke sååå lyst på barn, men kommer det så blir de glad. Jeg derimot begynner nesten og grine bare jeg ser en liten baby, blir "borte" når jeg ser gravide, og banner når jeg får mensen....... :sur:

Derfor er det dårlig gjort at de er først ute og ikke oss!!!!! :sinna:

Fammilien er jo over seg, og på julaften var det ingen som snakket til oss på 4 timer!!!! Alle var jo helt på bærtur over min svigerinne som var (som vanlig) sjuk av oppmerksomhet!

Min mann fikk til og med kjeft fra sine foreldre og besteforeldre fordi han tente seg en røyk i andre enden av stua! Den er stooor, og han og min svigerinne satt i hver sin ende! :x

Ja jøss skal man ta hensyn, men ærlig talt....en røyk på 6 timer!!!!!!

Er så sint! Så sjalu! Så missunnelig!!!!!!!!

Skammer meg nesten her :oops:

Uansett er jeg overlykkelig over og skulle bli tante! :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja livet er ikke retfærdigt desværre, men ta det lidt med ro det skal nok komme, og selvfølgelig er det dejligt med opmærksomhed når man skal være forældre du ville nok også kunne li det hvis det havede været dig selv ik ? og det med din mand og smøg ja da synes jeg det er helt ok at få besked om at lade være vil du ha at manden din ryger når du går rundt med mave på ???? ikke vær så forbandet over nogle har blevet gravid før dig, men glæd dig over det tænk på hvis siturationen var omvendt...

jeg må indrømme jeg var selv misundelig på min veninden da hun blev gravid før mig og jeg havede prøvet længe og hun bare ringede og sagde jeg sluttet på pillen i går elsker i aften og dagen efter var hun gravid, men jeg blev det faktisk 3 uger senere men syntes godt nok det var noget uretfærdigt...

ønsker dig og din mand lykke til med prøvningen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjestine

jeg har netopp blitt tante.Det var 3 barnet for søstera mi.Jeg har 1 barn så jeg skal ikke klage.Selv om jeg og samboeren har prøvd å få flere barn.Vi har prøvd i 3 år.Vi har ikke gitt helt opp men ser tiden an fordi jeg har fått en helse som ikke er helt bra for tiden.Så jeg har funnet ut at jeg vil prøve å få en god helse igjen så jeg kan ta meg av mitt eneste barn.Samtidig som jeg har lyst til å være en god tante også.Jeg var nok misunnelig på min søster i begynnelsen,men ting har fått meg til å se annerledes på saken den siste tiden.Og jeg gleder meg over at jeg har født et barn.Fordi både jeg og du vet at mange ikke får i det hele tatt.

Det finnes tilog med de som ikke har noen de er tante til fordi de er enebarn og kanskje partneren er enebarn også.Noen slekter er store og noen er små.

Hilsen en som tar helsa på alvor nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hvordan du har det. jeg og sambo fikk barn i sommer som dessverre døde etter bare noen uker, så noen mnd etter på så finner broren hans ut at de skal ha barn nr to, og de prøvde ikke en gang, mens vi bare må prøve og prøve. jeg synes det er kjempe kos at de skal ha barn igjen, men jeg vil også bli gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...