Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest _gjest_
Skrevet

Jeg sliter litt. Jeg har møtt en fyr en gang, og jeg følte at alt klaffa så bra. At vi glemte alt annet i livene våre. Nå griner jeg når jeg ser på et bilde av han. Han er helt nydelig, men jeg tror jeg griner fordi jeg ser noe bak det - noe jeg liker. Som en sårbarhet eller noe jeg føler var åpent for meg. Men så tenker jeg at jeg må ta meg i nakken, at det kanskje bare er noe jeg innbiller meg fordi jeg vil oppleve noe nytt, eller ha litt spenning eller lykke i livet mitt. *sukk* men jeg blør virkelig i hjertet. Jeg gråter samtidig som jeg danser fordi jeg er så glad for å ha møtt han en eneste gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest d'Arc
Skrevet

Kan du ikke møte han en gang til?

Gjest _gjest_
Skrevet

Joda jeg kan vel det, men det er ganske mange andre hinder i veien. Og så begynner jeg å tenke at jeg aldri i verden har fortjent å ha det så bra som jeg hadde det sammen med han osv.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Om begge er single så er det bare å ta sats. Blir det ikke noe så blir det ikke noe.

Gjest Gjest
Skrevet

Enhver fortjener å ha det så bra som mulig, vennen :klem: Verden er ikke rettferdig, så ta imot det gode med god samvittighet!

Og, ja, det er fullt mulig å bli forelsket (i betydningen meget betatt) etter ett møte, men det kreves flere møte for at forelskelsen skal vedvare.

Gjest _gjest_
Skrevet

TS her. Tusen takk for fine svar. Så søte dere er.

Jeg tror jeg faller lett for en slags sårbarhet eller noe jeg tror jeg ser hos noen. Det er jo lettere for at alt virker fint også, når man bare har møttes en gang. Men begge er ikke single, og på den måten er det nesten umulig, eller i alle fall...

Gjest d'Arc
Skrevet
TS her. Tusen takk for fine svar. Så søte dere er.

Jeg tror jeg faller lett for en slags sårbarhet eller noe jeg tror jeg ser hos noen. Det er jo lettere for at alt virker fint også, når man bare har møttes en gang. Men begge er ikke single, og på den måten er det nesten umulig, eller i alle fall...

Og der kom det ja. Hold deg unna og kom over han.

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet

jeg kjenner meg veldig godt igjen men du vil nok finne en som du føler sånn med igjen, :klem:

Gjest _gjest_
Skrevet

Tusen takk. Det er litt godt å høre at noen kjenner seg igjen. Selv om jeg ikke unner andre å ha det vondt. Det er liksom så vondt og så godt på en gang. Jeg prøver vel mer å argumentere meg selv ut av å føle noe spesielt. Jeg vet jo at det ikke er noe lurt. Samtidig kan man ikke så lett skru det av. Men ingen av oss er single akkurat nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja vist, man kan bli forelsket første gang man treffer noen. Og det gjørt vondt når begge er opptatt på hver sin kant.

Skrevet

Jeg har aldri fått til å bli forelsket i noen etter å bare ha møtt dem en gang. Må nok litt mer til, men så er jo jeg temmelig treig når det kommer til å forelske meg, da :forvirret:

Kjenner flere som får det til, jeg :)

Men du har vel neppe planer om å falle død om til uka, så du treffer helt sikkert noen andre du kan forelske deg helt hodestups i. Så glemmer du han der på null komma svisj :)

Gjest Gjest
Skrevet

Er du helt sikker på at han har kjæreste nå da? Tenk om han føler det du føler og ikke er sammen med denne jenta nå?

Hadde jeg vært deg så ville jeg prøvd om bare en gang. Blås i stolthet og om du skulle synes det er flaut eller hva som helst. Skriv til han og spør om har kjærest nå og at du ikke vil ødelegge noe om han har det. At det er derfor du spør men at du mer enn gjerne vil snakke med han igjen om han ikke skulle ha det.

Det går ann å få til ting om man bare prøver. Ingen ting er umulig. Det høres ut som en klisje men det er det ikke. Folk bare gir opp fordi det virker slik tror jeg.

Er han den beste du noen gang har møtt så ville det vel være kjempe trist og dumt å ikke prøve i det miste?

Bare skriv å se om han svarer eller hva han svarer. Det er bedre enn å ikke gjøre noen ting.

Lykke til, håper det går akkurat som du ønsker mest av alt :klem:

Skrevet

Jeg har forelska meg sånn en gang, vi bare så på hverandre og dermed stoppa hele verden, og det var bare oss der.

Det var kjærlighet ved første blikk og vanvittig intens.

Vi bodde på forskjellige steder i landet, men hver gang vi traff hverandre var følelsene like sterke. Vi var litt ferie kjærster og sånn, men fikk aldri blitt seriøst.

Og i dag er jeg lykkelig gift med mannen min og har derfor ikke truffet han andre på mange år.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg falt helt pladask for mannen min første gang vi traff hverandre... Så jeg vet det går an å forelske seg etter første møte. Jeg hadde kjæreste da, men følte at dette andre var så "rett" at jeg satset alle kortene mine på han. Gikk ut av et tre år langt forhold.... Kunne gått rett på tryne men heldigvis så ble det oss.

Prat med han!

Gjest Gjest
Skrevet

Off, jeg var/er i samme situasjon. Jeg var/er avstandsforelsket i en gutt jeg gikk på folkehøyskole med, men jeg hadde/har kjærste. Nå etter vi slutta på skolen så ser jeg han ikke mer, siden han bor 50 mil unna.. Det er kanskje like greit.. Men jeg får ikke han ut av hodet! :tristbla: Tenker på han hver dag + når det er noe som minner meg om han. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Får jeg vet ikke om han liker meg, men jeg tror det, siden han så så mye på meg hele tiden.. Kjenner han jo ikke. Har kun hilst et par ganger på han.. Æsj.. Håper jeg gjør det rette med å bli i forholdet, og at jeg snart får han her ut av hodet, er jo så slitsomt! :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg mistet kontakten med den jeg har møtt som jeg har likt aller, aller, aller best av alt. Siden jeg møtte henne for mange år siden har det nok ikke gått mange dagene hvor jeg ikke har tenkt på henne. Sist jeg hørte fra henne hadde hun kjæreste og det har hun sikkert nå også. Jeg kan aldri tenke meg at en som henne ikke har det ihvertfall. Hun må være en ut av en brilliard og alt ved henne får meg til å miste pusten. Det knyter seg i maven hver gang jeg tenker på henne og jeg har lyst til å rope navnet hennes ut så høyt som det bare går ann i håp om at hun hører det et sted. Hun er fantastisk. Vidunderlig deilig og en drøm av en kvinne. Gud ville ubetvilsomt vise seg når han skapte en slik som henne. Jeg skulle gitt hva som helst.. Hva som helst, for å treffe henne igjen. Akkurat nå føles det som om hjertet ville stoppe opp momentant om jeg så mye som så henne, for jeg vet at det har trummet i en enorm kraft de gangene jeg så mye som bare har hørt stemmen hennes. Den som får henne har vunnet alt og hver dag må føles som himmelen. At jeg føler det slik for henne vet hun ikke en gang.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg mistet kontakten med den jeg har møtt som jeg har likt aller, aller, aller best av alt. Siden jeg møtte henne for mange år siden har det nok ikke gått mange dagene hvor jeg ikke har tenkt på henne. Sist jeg hørte fra henne hadde hun kjæreste og det har hun sikkert nå også. Jeg kan aldri tenke meg at en som henne ikke har det ihvertfall. Hun må være en ut av en brilliard og alt ved henne får meg til å miste pusten. Det knyter seg i maven hver gang jeg tenker på henne og jeg har lyst til å rope navnet hennes ut så høyt som det bare går ann i håp om at hun hører det et sted. Hun er fantastisk. Vidunderlig deilig og en drøm av en kvinne. Gud ville ubetvilsomt vise seg når han skapte en slik som henne. Jeg skulle gitt hva som helst.. Hva som helst, for å treffe henne igjen. Akkurat nå føles det som om hjertet ville stoppe opp momentant om jeg så mye som så henne, for jeg vet at det har trummet i en enorm kraft de gangene jeg så mye som bare har hørt stemmen hennes. Den som får henne har vunnet alt og hver dag må føles som himmelen. At jeg føler det slik for henne vet hun ikke en gang.

Kjære deg, hvorfor ikke bare sende av gårde en melding, og spør om hun husker deg eller hvordan henne har det osv.. Da får du jo vite ståa.. Åssen var det mellom dere to da? Hadde dere noe på gang for mange år siden, eller var det bare en avstandsforelskelse?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja - jeg har falt for en ved første øyekast. Hodestups rett og slett.

Det er utrolig spesielt når det skjer...og dessverre ikke en forunt at skjer ofte/om noen gang.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hm, det var nydelig skrevet :hjerte: Så kjedelig at hun ikke vet det. Du kan jo som noen over her sier finne ut om hun har kjæreste nå? :klem:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Til TS. Ja det går. Men det er jo det at dere er i forhold begge to. Om jeg hadde vært deg så hadde jeg ventet og sett det ann litt. Kanskje dere har vært sammen lenge, kanskje du kjeder deg og vil ha spenning (som du antydet oppe her)? Så skriver du også at du ønsker lykke i livet ditt, er du ulykkelig? Om du er det, handler det om forholdet ditt? Du må være sikker på det du gjør. Jeg kan jo ikke si at du må være sikker, men jeg mener at det ville vært best. Jeg tror mange forelsker seg i andre selv om man er i et forhold, det er hva du gjør med det som betyr noe. Det hørtes jo så fint ut det du skrev.

*sukk* men jeg blør virkelig i hjertet. Jeg gråter samtidig som jeg danser fordi jeg er så glad for å ha møtt han en eneste gang.

Jeg håper at alt går bare fint for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...