Gjest Gjest_Gjesp_* Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 For en utrolig kjip dag rett og slett, dårlig vær, lite folk overalt og sommer? Jommen sa jeg smør her på jobben Noen som kjenner seg igjen - eventuelt har noen gode tips til hvordan få dagen til å ta seg opp?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Kanskje noen som kan fortelle litt vitser?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 En gang gikk en ku med en litt sliten fitte bortover veien . Så dukket en hest opp og pulte kua. Da sa kua: det var jammen deilig du!
Gjest Tanita Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 www.bored.com da får du tiden til å gå litt...
Gjest Miloine Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 For en utrolig kjip dag rett og slett, dårlig vær, lite folk overalt og sommer? Jommen sa jeg smør her på jobben Noen som kjenner seg igjen - eventuelt har noen gode tips til hvordan få dagen til å ta seg opp? ← Hmmm, nei kjenner meg ikke igjen - har fri og finvær. Nå skal vi se om en vits kan få deg på bedre humør /fortalt fra min svoger, til min kjæreste. Gutten gikk inn å ba om en tatoveringg av Turbo Neger - han kom ut med en tatovering av Torbjørn Egner - Kjedelig fortalt når jeg forteller det. Det som er er at kjæresten min syns det var en såpass god vits - så bare pga den dustevitsen så skal han skaffe seg en tatoo av Torbjørn Egner Jeg skrev tilbake dette til min svoger og sa: "takk for støtten, håper du ikke får noe fisk! - morsomt - NEIVEL DA SE!!!! ja, jeg vet at det er bare jeg som ler av det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå