Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Nå er det 27 grader i skyggen og solen skinner. Sånn har det vært i flere dager, og sånn skal det visst bli en stund fremover også. Er det noe å klage på da? Livet er herlig dere.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 10-14 grader, vind og regn er noe å klage på, ja.
Malama Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Vel, her er det altså ikke 27, ikke 17 engang, og sol? Jo, i dg er dt sol, i går var det regn, helga var fin, forrige uke plasregna det verre enn verst, og utsiktene fremover er også en god del regn. Så hvor for vi klager? Kanskje fordi vi ikke er i nærheten av å ha det været du har? (men jeg klager ikke heller jeg da. Koser meg ikke når jeg trenger regnjakke akkurat, men i dag er det fint nok. Selv om jeg ikke akkurat får lyst til å bade da, så varmt er det ikke, men det er da i det minste litt sol )
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 10-14 grader, vind og regn er noe å klage på, ja. ← Da er det ikke været, men bostedet som er problemet. Livet er herlig - skal jeg ta meg en kald cola eller iste ute i skyggen tro? Er litt i varmeste laget å sitte i sola nå. Sommer'n er herlig dere.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Jeg klager ikke. ← Nei, men du er jo en klok kvinne da.
Gjest uri Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Klager ikke jeg heller.. Har hatt et strålende sommer vær i år... Til nå, hvertfall :-D
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #8 Skrevet 18. juli 2006 Så hvor for vi klager? Kanskje fordi vi ikke er i nærheten av å ha det været du har?Det skal regne på Vestlandet, helst hele tiden - for da holdes strømprisene lave, så vi ikke må betale skjorta for å kjøle ned deilig drikke som nytes i dette utrolig flotte sommerværet.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. juli 2006 #9 Skrevet 18. juli 2006 Da er det ikke været, men bostedet som er problemet. Livet er herlig - skal jeg ta meg en kald cola eller iste ute i skyggen tro? Er litt i varmeste laget å sitte i sola nå. Sommer'n er herlig dere. ← Det er ingenting galt med mitt bosted. Jeg trives godt her selv om det har vært møkkavær lenge.
Arkana Skrevet 18. juli 2006 #10 Skrevet 18. juli 2006 Jeg synes sommeren er herlig og vi har nok av sol og varme i Oslo, men jeg liker ikke at det blir for varmt og synes det må være lov å kommentere det. At jeg synes 30 grader er for mye betyr ikke at jeg hater sommeren og ønsker at det var 10 grader og regn.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #11 Skrevet 18. juli 2006 Jeg synes sommeren er herlig og vi har nok av sol og varme i Oslo, men jeg liker ikke at det blir for varmt og synes det må være lov å kommentere det. At jeg synes 30 grader er for mye betyr ikke at jeg hater sommeren og ønsker at det var 10 grader og regn. ← Det er jo sant, at når det blir over 30 grader så har vi lov å klage på det. 30 grader og sol er jo litt vel varmt da, men da er det så deilig å stikke ned til sjøen og stupe uti vannet, og komme opp igjen og og la seg tørke i solen. Ahh-sommer'n er herlig dere.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 18. juli 2006 #12 Skrevet 18. juli 2006 Livet er herlig dere. ← Sommer'n er herlig dere. ← Ahh-sommer'n er herlig dere. ← ...og en gang til, sjarmørgjest!
Arkana Skrevet 18. juli 2006 #14 Skrevet 18. juli 2006 Det beste er kveldene synes jeg. Når solen ikke steker, det er akkurat passe svalt på balkongen og sommerkvelder lukter så fantastisk herlig.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #15 Skrevet 18. juli 2006 ...og en gang til, sjarmørgjest! ← Se over - denne gang med solbriller. Livet er herlig.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #16 Skrevet 18. juli 2006 Det beste er kveldene synes jeg. Når solen ikke steker, det er akkurat passe svalt på balkongen og sommerkvelder lukter så fantastisk herlig. ← Og de små vindpustene som kommer er varm føhnvind - herlig.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #17 Skrevet 18. juli 2006 Det er så teit at det ''ikke er lov'' til å klage på varmen, mens når det er kaldt, ja DA er det dårlig vær... Det er subjektivt, og jeg liker ikke for varmt vær. For tenk.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #18 Skrevet 18. juli 2006 Jeg har lyst å klage litt i dag. Dårlig vær og kjedelig på jobben
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2006 #19 Skrevet 18. juli 2006 Øsregn og 6-8 grader, pluss vind. Hvorfor klage? Tja....
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #20 Skrevet 18. juli 2006 Det er så teit at det ''ikke er lov'' til å klage på varmen, mens når det er kaldt, ja DA er det dårlig vær... Det er subjektivt, og jeg liker ikke for varmt vær. For tenk. ← Hvorfor klage i det hele tatt - været får verken du eller andre gjort noe med. Man får ta til takke med det været man har, og nuh er været hos meg 27+ i skyggen og strålende sol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå