Gå til innhold

Ikke legg skylden på Israel!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis det blir lite sex på deg i sommer er det sannsynligvis fordi du befinner deg i feil by.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123279

Israels skyld er det uansett ikke, med mindre du har blitt inspirert til å teppebombe sexobjektet ditt noen med SMS'er etc.

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Skjerpings! Dette er helt feil! På søndag fikk jeg faktisk ikke sex pga Israel! Og dette er helt helt sant. Typen min måtte jobbe overtid pga krigen der...

Så Israels skyld er det, helt på ordentlig!

Skrevet

:hoho:

men altså - har da massevis av sommersex vi - og vi bor nermere kr.sund enn prosgrunn.... :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Skjerpings! Dette er helt feil! På søndag fikk jeg faktisk ikke sex pga Israel! Og dette er helt helt sant. Typen min måtte jobbe overtid pga krigen der...

Så Israels skyld er det, helt på ordentlig!

Sikker på at du ikke bor i Kristiansund? Jeg sliter nemlig litt med å innrømme at både jeg og VG tar feil i denne viktige saken.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Sikker på at du ikke bor i Kristiansund? Jeg sliter nemlig litt med å innrømme at både jeg og VG tar feil i denne viktige saken.

Helt sikker er jeg. Hadde riktignok tenkt meg på ferie i nærheten der i sommer, men det ble ikke noe av. Så konklusjonen står klart!

Gjest Gjesta
Skrevet

Fankern tute!

For din skyld håper jeg virkrlig at det blir fred nedi der, sånn at du også kan bli utsatt for litt artilleri.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Takk for omtanken!

Dumme Israel :grine:

Har alltid heiet på dem jeg, som helt uskyldig bare forsvarer sitt folk, sin familie og sitt hellige land, men nå vet jeg sannelig ikke lenger :grine:

Ingen palestiner som har hindret meg i å ha sex ennå, liksom...

Gjest Gjesta
Skrevet
Ingen palestiner som har hindret meg i å ha sex ennå, liksom...

"Ikke i kveld, kjære, jeg må høre talen til Mahmood Abbas"

Gjest LilSweetie
Skrevet
"Ikke i kveld, kjære, jeg må høre talen til Mahmood Abbas"

Dette er ikke noen spøk!! Det er sånn livet mitt er!! :grine: :grine: :grine:

Helt bokstavelig talt!

Så det er nok som dem sier, disse politikera, dem har seg gjølv å takke både palestinera og israelera! Ødelegger sexlivet mitt gjør dem alle sammen!

Gjest Gjesta
Skrevet

Pretensiøse krigere, skulle tro de var hvem som helst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...