Gå til innhold

Hvor fant du din store kjærlighet ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det lurer jeg på :enig_animasjon:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kveld jeg skulle være hjemme,

hos en venn jeg ikke likte,

en fest jeg ble tunget til å gå på...

Skjebnen vettu!!

Skrevet

Vi gikk i samme klasse på videregående.

Skrevet

Vi møttes på swingkurs på skolen der vi begge studerte.

Skrevet

Vi möttes på Internet, på en svensk musikradiosite där man önskar låtar i olika rum efter musikstil. Vi träffades i Krakow, hårdrocksrummet, där vi båda önskat låtar med "darkness" i titeln... började chatta och han avslutade den dan med "Från och med nu ska du bli min daglige chattpartner..."

.. resten är historia :D

Skrevet

På et nachspiel nyttårsaften for ganske snart seks år siden. Satt på et gulv og pratet, og plutselig kysset vi! Så reiste han på sjøen og skulle være borte i flere måneder og jeg tenkte at det blir aldri noe mer med han, men noen dager senere kom han hjem og ble langtidssykmeldt, og da ble det oss ganske kjapt. Kan godt si at hans ulykke ble vår lykke. Har nå vært gift i fem måneder.

Skrevet

På nachspiel etter en påskedans for snart ni år siden :hjerter:

Skrevet

På restaurant etter volleyballtrening, da vi alltid gikk en gjeng dit for å spise og prate og tulle etter treningen. Dette var i USA da jeg bodde der. Jeg satt innerst ved bordet, skulle på do og snirklet meg ut. Han satt på enden, og idet jeg passerte spurte han "so how do you say go to hell in norwegian?" og jeg satte stive øyne og villt ansikt på ham og sa "DRA TIL HELVETTE!!" Han sa ikke mer den kvelden til meg :D Men vi ble svært gode venner etter hvert, og syv år senere kjærester og nå skal vi snart giftes :wink:

Skrevet

Vi møttes på en fest hos felles venner for 4,5 år siden, og det ble "full klaff" samme kveld.

*klem*

Skrevet

Blinddate - på rollerblades. Derfor kan vi si klisjeen: falt rett i armene da vi møttes - da jeg ikke kunne bremse godt nok når vi møttes =). Det ble full klaff, og vi ble sammen med en gang... Og nå er vi gift (4 år senere)

Skrevet

Vi møttes på jobb.

Jeg jobbet i samme firma som han, men vi jobbet i hver vår etasje. Jeg kan ikke huske og ha sett han en gang....for først var jeg student (han var lærer), siden ble jeg ansatt ved skolen, og ett år etter SÅ jeg han for "første gang". Jeg hadde nettopp avsluttet ett 7 år langt forhold, skulle leve alene med min hannhund i maaaaange år. I stedet fallt jeg pladask for en hyperallergiker som attpåtil hadde ett barn fra før. Det var ikke planlagt, men ikke mindre hyggelig.

Hunden ble omplassert, jeg flyttet inn, nyttårsaften i fjor fridde han, vi giftet oss i september og nå skal vi ha barn.

Heldigvis kan man ikke planlegge alt her i verden!!!

Gjest Hilde K S
Skrevet

En venninne solgte meg til han for en halvliter !!!!!!!!!!!!!

Har vært sammen i ti år og gift i fem.

Skrevet

O J !

Så mange morsomme og tilfeldige møter :lol:

Å jeg som trodde de fleste møtte sine ektemaker

i jobbsammenheng.. Jaja..

Ja det er håp for alle :enig:

Skrevet

Jeg vedda med mine venner en klaskvåt kveld på byen at jeg skulle klare å sjekke vakta på utestedet vi var på ....... resten er historie...... :kysse:

Skrevet

Traff han ute på disco..... :kul::)

Vært sammen i 9 år og gift i 6.... :)

Skrevet

På jobben i '94...

Jeg var sekretæren, han sjefen......

I dag er vi gift og har barn...... (og jeg er sjefen hjemme :wink: ).

Skrevet

Vi gikk i samme klasse på ungdomsskolen. Ble forelska i hverandre i 8. klasse, og ble sammen på 1. videregående.. Og gifter oss til sommer`n!

Skrevet

Vi traff hverandre i bursdagen til en kamerat av en felles bekjent av oss. Forelskelse ved første øyekast :wink: I etterkant viste det seg at vi har vært på fest sammen flere ganger, han kjenner mine bestevenninner (gikk på skole sammen på barneskolen) og jeg kjenner flere av hans venner (gått på skole med flere av guttene og spilt fotball med flere av jentene). Jeg tror virkelig på sjebnen. (At vi ikke skulle møtes tidligere, men få løpe litt fra oss før vi traff hverandre)

Har vært sammen i 5 1/2 år og gifter oss 9. august 2003.

Skrevet

Jeg møtte min mann da vi studerte sammen jeg. Vi var venner en god stund før det skjedde noe, men fra den dagen har vi vært sammen hele tiden. Vi har nå vært gift siden august og har det kjempeflott sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...