Tusseline Skrevet 28. desember 2002 #1 Del Skrevet 28. desember 2002 Hei folks! Jeg er i disse dager på jakt etter en brukbar Bærbar PC, såkalt Laptop. Hva er prisnivået? Merker å anbefale? Thanks! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ronnie1 Skrevet 29. desember 2002 #2 Del Skrevet 29. desember 2002 Huff det var litt av et spørsmål, det kan nok være lettere å svare hvis du forteller hvor mye du kan tenke deg å bruke på kjøp av bærbar PC. Prisene ligger fra 10K til 30K. Det vil også være avgjørende hva du skal bruke maskinen til. Så fortell litt mre så kan jeg kanskje hjelpe deg. Ronnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 30. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 30. desember 2002 Beklager, Ronnie ;-) Prisen må helst ikke ligge over 10 000 spend.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ronnie1 Skrevet 30. desember 2002 #4 Del Skrevet 30. desember 2002 Her har jeg funnet en side fra Barbara.no som har en anbefaling av en maskin til studenter www.barbara.no/anbefalinger/student.html Du kan også sjekke på Webshopene www.komplett.no eller kanskje gå rett til Dell sine sider hvor du også kan bestille sjekk denne linken www.euro.dell.com/countries/no/nor/dhs/products/line_notebooks.htm så finner du kanskje en maskin som passer. Ronnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 31. desember 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 31. desember 2002 Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå