Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #1 Del Skrevet 18. juli 2006 Var på jobbintervju i dag og aner ikke om jeg får jobben. Syns kanskje at det er en litt liten stillingsprosent pluss at det er litt lang reisevei. Jeg skal få beskjed innen fredag mest sannsynlig før. Jeg har intervju med et vikarbyrå 5 min herfra og de kan vel kanskje "skreddersy" jobber etter når jeg kan jobbe. Tenker masse på hva jeg burde gjøre. Kan jeg be om betenkningstid hvis de ringer og jeg får jobben? Hvor lenge er isåfall normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #2 Del Skrevet 18. juli 2006 Hvis du får tilbudet så spør du når de vil ha svar senest, så ta det fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 18. juli 2006 #3 Del Skrevet 18. juli 2006 Vikarbyrået jobber ikke for deg, men for oppdragsgiver. Med mindre du har gode erfaringer med dette vikarbyrået, bør du ikke belage deg på det. Komme selvsagt også litt an på yrke da. Dersom det var meg, ville jeg tatt jobben jeg fikk tilbudt og heller supplert med tilbud fra vikarbyrået. Men så er jeg en typisk tyr som liker trygghet og forutsigbarhet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashing Skrevet 18. juli 2006 #4 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg fikk 14 dager på å tenke på det. Sa at jeg var interessert, så kom kontrakten 14 dager etterpå hvor jeg måtte bestemme meg for om jeg tok i mot jobben eller ikke. Dette var kommunen, så jeg vet ikke hvordan det er ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 19. juli 2006 #5 Del Skrevet 19. juli 2006 Her på huset (avis) har vi akkurat han en ansettelsesrunde (på et engasjement) hvor vi fant en aktuell kandidat som "alle" ville ha. H*n fikk tilbudet og var veldig interessert og takket så godt som ja. MEN, så kom (den hersens) Mecom å fikk tilslag på Orkla Media, og personen ble veldig usikker på om h*n skulle tørre med tanke på all sikkerheten rundt avisens fremtid (vi andre er også veldig spendte). H*n ba om 14 dagers betenkningstid, fikk dette uten problemer. Enden på visa var at personen takket NEI... (Har fått vite at personen fikk et godt tilbud der h*n jobbet frafør...) Tror dette er ganske vanlig.. Når je tenker meg om- jeg hadde også en ukes svarfrist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå