Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 vet ikke om noen av dere så på programmet "glattbarbert galskap" på tv-norge i går kveld... der var det ei jente som til vanlig pleide å barbere seg, men nå skulle hun gjøre et slags eksperiment der hun skulle gå to måneder uten å fjerne hår. denne jenta hadde kjæreste som hun hadde vært sammen med i 5 år.det som skjedde var at denne gutten slo opp med jenta på slutten av programmet, da "eksperimentet" var ferdig kunne hun igjen begynne å vokse seg.vet dere hva som skjedde?jo denne fyren KOM TILBAKE TIL HENNE! Hjelpe meg at det går an...noen av dere som så programmet,hva synes dere om slikt?
tattoopia Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 sier jo ikke så rent lite om fyren da. tror jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg tok han tilbake dust sier jeg bare ike vil nå jeg være sammen med en sånn fyr
Gjest Piper Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Sier mye om han, og sier mye om henne også om hun tok han tilbake. Jeg ville ikke hatt en slik mann
Gjest Bellatrix Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Enig med Piper og Tattopia. Han høres ut som en stor dust.
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Enig med Piper og Tattopia. Han høres ut som en stor dust. ← Enig. Hun også, by the way.
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Har sett dette programmet før. Fyren var komplett idiot, og jenta også som tok ham tilbake.
Carrot Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Tja, man har da alle sine favoritter som man verner om og kanskje hun ikke syns noe om å være "tilgrodd" hun heller....... Hver sine lyster sier jeg..
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #9 Skrevet 18. juli 2006 Det sier mer om henne enn om han synes jeg... Å ta han tilbake var verre enn at han forlot henne.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #10 Skrevet 18. juli 2006 Har ikke sett programet, men ærlig talt; om en fyr hadde gått fra meg fordi jeg ikke hadde giddet å fjerne kroppshår kunne han bare holdt seg borte!
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #11 Skrevet 18. juli 2006 (endret) Sa han at det var derfor da? Det kan ha vært tilfeldig. Du sier kun noe om to ulike faktorer, og ingenting om noen årsakssammenheng mellom dem. Endret 18. juli 2006 av Sukkerert
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #12 Skrevet 18. juli 2006 Har ikke sett programet, men ærlig talt; om en fyr hadde gått fra meg fordi jeg ikke hadde giddet å fjerne kroppshår kunne han bare holdt seg borte! Hun hadde ekle lange hår på ryggen altså... Bart også, og hår over resten av kroppen... Man må tenne på hverandre i et parforhold. Bare jeg som synes det er veldig viktig at man har lyst på hverandre og synes partneren er tiltrekkende..?
SW20 Skrevet 18. juli 2006 #13 Skrevet 18. juli 2006 Er jo ikke sikkert han gikk fra dama pga hun lot håret gro? Hadde han gitt det som ENESTE grunn til at han ville gå fra henne, da forstår jeg dere. Men ikke ellers...
Gjest nja Skrevet 18. juli 2006 #14 Skrevet 18. juli 2006 Jeg så samme programmet, og der sa denne jenta at det IKKE var pga kroppshåret han slo opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå