Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

vet ikke om noen av dere så på programmet "glattbarbert galskap" på tv-norge i går kveld...

der var det ei jente som til vanlig pleide å barbere seg, men nå skulle hun gjøre et slags eksperiment der hun skulle gå to måneder uten å fjerne hår. denne jenta hadde kjæreste som hun hadde vært sammen med i 5 år.det som skjedde var at denne gutten slo opp med jenta :overrasket:

på slutten av programmet, da "eksperimentet" var ferdig kunne hun igjen begynne å vokse seg.vet dere hva som skjedde?jo denne fyren KOM TILBAKE TIL HENNE! Hjelpe meg :forvirret: at det går an...noen av dere som så programmet,hva synes dere om slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sier jo ikke så rent lite om fyren da. tror jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg tok han tilbake

dust sier jeg bare

ike vil nå jeg være sammen med en sånn fyr

Gjest Piper
Skrevet

Sier mye om han, og sier mye om henne også om hun tok han tilbake. Jeg ville ikke hatt en slik mann

Gjest Bellatrix
Skrevet

Enig med Piper og Tattopia. Han høres ut som en stor dust.

Gjest Gjesta
Skrevet
Enig med Piper og Tattopia. Han høres ut som en stor dust.

Enig. Hun også, by the way.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har sett dette programmet før. Fyren var komplett idiot, og jenta også som tok ham tilbake. :riste:

Skrevet

Tja, man har da alle sine favoritter som man verner om :ler: og kanskje hun ikke syns noe om å være "tilgrodd" hun heller.......

Hver sine lyster sier jeg.. :ler:

Skrevet

hvem vil ha en dame som er full av skog

Gjest Gjest
Skrevet

Det sier mer om henne enn om han synes jeg... Å ta han tilbake var verre enn at han forlot henne.

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke sett programet, men ærlig talt; om en fyr hadde gått fra meg fordi jeg ikke hadde giddet å fjerne kroppshår kunne han bare holdt seg borte!

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Sa han at det var derfor da? Det kan ha vært tilfeldig.

Du sier kun noe om to ulike faktorer, og ingenting om noen årsakssammenheng mellom dem. :tunge1:

Endret av Sukkerert
Gjest Gjest
Skrevet
Har ikke sett programet, men ærlig talt; om en fyr hadde gått fra meg fordi jeg ikke hadde giddet å fjerne kroppshår kunne han bare holdt seg borte!

Hun hadde ekle lange hår på ryggen altså... Bart også, og hår over resten av kroppen...

Man må tenne på hverandre i et parforhold. Bare jeg som synes det er veldig viktig at man har lyst på hverandre og synes partneren er tiltrekkende..?

Skrevet

Er jo ikke sikkert han gikk fra dama pga hun lot håret gro? Hadde han gitt det som ENESTE grunn til at han ville gå fra henne, da forstår jeg dere. Men ikke ellers...

Skrevet

Jeg så samme programmet, og der sa denne jenta at det IKKE var pga kroppshåret han slo opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...