Mrs_M Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Er meget fornøyd med Redken Outshine, men bruker den opp i løpet av maks en mnd (har ganske langt hår) Lurer på om noen har noen andre gode alternativer å anbefale ?
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Sebastian Laminates Crema Styler kan kanskje være et alternativ, og jeg tror også Joico K-Pak har stylingkrem. Kerastase Nutritive har også noe liknende. Hvis du har tykt hår, trenger du kanskje noe litt tyngre enn Outshine, det er kanskje derfor du synes den er udrøy?
lillesky Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Litt på sidelinjen, men hvordan bruker du Redken Outshine? Jeg synes ikke jeg får noen effekt av den...
Mrs_M Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2006 Takk for tips Jo, jeg har tjukt hår så jeg må bruke en god del hver gang. Har pleid å bruke den i vått hår, og fønet. Eller i tørt hår. Blir litt teit forklart kanskje...Men som sagt så bruker jeg en del for å få litt "effekt"
Gjest Chantal Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Joico har et likt produkt. I fra K-pak serien.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Har brukt outshine og sebastian laminates crema styling ,den siste er alltfor seig .sammenlignet med outshine. Prøv heller Tigi Catwalk curl leav in moisturiser. Den innerholder 250 ml til ca 110 kr. Eller for å få litt mer hold..tigi curls amplifier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå