Gå til innhold

Når dama er treig

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg gjør ALT i min makt for å prøve å få henne til å komme, slikking, fingring, dildo, samleie og det tar hundre år før hun kommer. Er hun ikke noe særlig kåt og tent da? eller hva skjer? Andre ganger kan jeg bare fingre og slikke litt i noen minutter før hun kommer.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Noen ganger er det bare sånn. Ikke for heldige meg da så klart. Hmm, kanskje hun er lite tent fordi du peser henne til å komme?

Gjest -eline-
Skrevet

Tror Towelie er inne på noe: det er ikke veldig opphissende at du peser på for at hun skal komme, kan hende at du stresser henne så mye ved å "bytte hjelpemiddel" at hun "må begynne på nytt"? En annen ting er at noen ganger tar det lengere tid enn andre, jentekropper er mer kompliserte enn guttekropper på det området...

Letteste er vel å ta en prat med dama? ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg peser eller maser ikke om å få henne til å komme, men jeg prøver alltid å få henne til å komme. Altså, alltid holde på til det går for henne, og noen ganger kan det ta 20-30 minutter minst...

Gjest Elfrida
Skrevet (endret)

20-30 minutter for å få damen til å komme er da ikke så lenge? Tror det er ganske vanlig at det tar såpass med tid. I hvert fall for meg - og da kan jeg godt være tent så det holder.

Endring: skrivefeil

Endret av Elfrida
Skrevet

:ler: leste ett sted en gang at et gjennomsnittlig sammleie varer i ca fem minutter eller noe slikt!!! :ler: Og da er kanskje 30 minutter en eeeevigheeet..... det er alltid forspillet som er viktigst - og det er bre enighet om at det ikke er tiden men innholdet det kommer ann på - og i den sammenheng er vel ikke 30 minutter unormalt heller...

Ta tiden neste gang og se... :ler:

av og til kan det virke som om tiden står stille vet du, kanskje du stresser for mye for egen del - kanskje prestasjonen og intensiteten øker om du spør og får svar....

Skrevet

prøv med to ting på engang . F.eks klitoris-stimulering og berøring av brystene samtidig

Gjest Elfrida
Skrevet

Unnskyld meg, men er det så rart og uvanlig å bruke 20 min for å komme fra 0 til 100?

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Kommer an på om du er dame eller Volvo.

Skrevet

Og til TS , hvis du stresser dama for mye , ender du opp med at hu faker orgasmen

Skrevet
Og til TS , hvis du stresser dama for mye , ender du opp med at hu faker orgasmen

:Nikke:

Skrevet

20 min syns jeg ikke hørtes lenge ut for å få henne til å komme.

Noen kvinner har det bare vanskelig med å få orgasme. Jeg har en venninne som har hatt orgasme bare 2 ganger siden hun hadde sex for første gang. Så det er ikke like lett for alle. Så det trenger ikke ha noe med at hun ikke er tent. Men jo tryggere dere er på hverandre jo lettere er det for jenter å få orgasme. Så snakk med henne, la henne fortelle hva hun liker og ikke liker. Det kan være til stor hjelp.

Masse lykke til hvertfall

Gjest Gjest
Skrevet
Når jeg gjør ALT i min makt for å prøve å få henne til å komme, slikking, fingring, dildo, samleie og det tar hundre år før hun kommer. Er hun ikke noe særlig kåt og tent da? eller hva skjer? Andre ganger kan jeg bare fingre og slikke litt i noen minutter før hun kommer.

Å prøve "å få henne til å komme" høres ikke ut som noen bra innstilling. Hellr ikke at det "tar hundre år før hun kommer". Kanskje du synes sex er kjedelig og det smitter over på henne. Få frem lidenskapen i deg selv og se om ikke dama blir tent av din tenning og lidenskap :sjarmor:

20 minutter er ikke lenge for oss kvinner.

Skrevet

Sist gang jeg hadde sex holdt vi på i 4-5 timer, fra vi kledde av oss til hun sa hun var for sliten til å holde på mer... Og det var uten penetrering :)

Skrevet

Kommunikasjon og tålmodighet!

Hvor lenge har dere vært sammen?

Gjest Gjest
Skrevet
og noen ganger kan det ta 20-30 minutter minst...

20 minutter er ikke lang tid, det er den minimumstida det tar for kvinner å bli kåte nok til å komme, rent fysiologisk. Eneste unntaket er dersom hun var kåt fra før, og har begynt med mental oppvarming på forhånd.

Gjest gjest1
Skrevet

Ikke alltid. Jeg kan bli overrasket med sex og vi starter bare noen få minutter etterpå, og jeg kommer innen det minuttet han har tat turen inn i meg.

Tror det har noe å si HVORDAN en blir tatt. Kan skjønne dama til trådstarter ikke kommer, for det virker ganske heseblesende og unge i fornøyelsespark (prøve mest mulig på kortest mulig tid)

Kanskje hun ser på deg som klønete. Jeg greide skjeldent å komme fort da eksen min fomlet og fortalte at kjønnsorganer ikke var noe pent og kunne jeg ikke se til helvete og komme??!?

Huttemegtu, kan dere ikke bare komme før da, hvis det er så pes å vente på og vi kvinnfolk er så TREIGE?

Skrevet

20-30 minutter er ikke lang tid TS, det er faktisk helt normalt at kvinner bruker så lang tid. Synes du har helt feil instilling noe hun sikkert merker, og det gjør det ikke akkurat lettere for henne. ;)

Gjest -eline-
Skrevet

20-30 min er ikke akkurat lang tid, og dersom hun merker at du absolutt ikke liker det du holder på med (det høres ut som om det er et ork for deg) så hjelper det sikkert ikke på lysta hennes...

Skrevet

Det høres ut som hun er som de fleste og ikkje får vaginal orgasme hele veien, når du slikker henne er det på klitten?

Hvis det er det kan du jo prøve å være borti den med kroppen mens dere har samleie, da kommer hun sikker raskere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...