Gjest care Skrevet 28. desember 2002 #1 Del Skrevet 28. desember 2002 Har dere noen anbefalinger. Da tenker jeg ikke på slike spill som de som legges ut på sol og lignende, men noe skikkelig tøft. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turvid Skrevet 28. desember 2002 #2 Del Skrevet 28. desember 2002 Åssen spill liker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. desember 2002 #3 Del Skrevet 28. desember 2002 Action og kjørespill. Hadde et spill for noen år siden som het DOOM, fy flate så hekta jeg var. Tror jeg må ut å kjøpe et slikt spill. Har du forresten noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turvid Skrevet 28. desember 2002 #4 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg er ikke så mye innom action selv, men på denne sidene er det iallefall spill: http://www.download-free-games.com/ er litt mer glad i "kjedelige!" spill selv da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. desember 2002 #5 Del Skrevet 28. desember 2002 Takker og bukker - dette skal jeg se nærmere på. Så at RISK var der, og det er jo morsomt. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 29. desember 2002 #6 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har en sønn som er alldeles hekta på et spill som heter Counter Strike - det dreier seg om 2 lag - terrorister og anti-terrorister. Ikke helt min stil, men det er helt sikkert kjekt for de som liker slikt. Man spiller med og mot andre norske eller event. utenlandske personer - alt etter om man velger norske eller internasjonale servere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå