Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 ha ekle "øyeting" for å være ekkel og skummel? Jeg har lagt merke til at det er en overflod av skumle filmer som har ekle øyeting scener... Jeg har helt angst for slikt og nå orker jeg nesten ikke å se skumle filmer lenger siden de har slike ekle scener... Bare jeg som har lagt merke til det?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 ha ekle "øyeting" for å være ekkel og skummel? Jeg har lagt merke til at det er en overflod av skumle filmer som har ekle øyeting scener... Jeg har helt angst for slikt og nå orker jeg nesten ikke å se skumle filmer lenger siden de har slike ekle scener... Bare jeg som har lagt merke til det? Hva er øyeting...?
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Hva er øyeting...? ← hm, trodde ikke jeg måtte utdype det... Kniver inn i øyet, rare elektriniske ting inn i øyet, rive ut øyne osv... bare jeg som synes det er ekkelt?
Gjest Gjest1 Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Det er vel det som gjør det da. Hele poenget er vel at det skal være ekkelt?
La Luna Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Litt off-topic, men har du sett Hostel? Den har veeeldig ekkel øyegreie! *grøss*
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 Nei ikke nødvendigvis. Blod og gørr er ikke automatisk lik skrekk IMO. Ofte kan det være like skummelt med filmer som spiller på folks frykt slik som høydescenene i Vertigo, "mor" som står bak gardinene i huset i Psyco(følelsen av å være overvåket) osv.
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 Da er jeg også Bompibjørn-kandidat, for jeg synes heller ikke at ekkelt = skummelt. Jeg liker at skumle filmer er nifse, ikke gørrete. For meg er det faren for vold som er skummelt, ikke volden i seg selv. Og ekle øyeting er itte no særlig, nei.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #9 Skrevet 22. juli 2006 Ja, hostel var det mye gørr, men syns den var dårlig jeg... syns det er mer skummelt med creepy ting som ikke inneholder gørr, men mer psyke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå