Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Får man kjøpt dette merket i Norge, eller er det noe sted på nettet man kan bestille?
Ling Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Det er ikke å få kjøpt i Norge - dessverre. Du kan kontakte Saks 5th Ave. i NY. De sender over hele verden. Lykke til!
Svart Katt Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 http://www.strawberrynet.com/ fører merket.
Gjest a. Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 http://www.strawberrynet.com/ fører merket. ← Strawberrynet har veldig lite fra Bobbi Brown, og det de har har vært litt gamle ting. Bobbi Brown selges ikke i Norden, man kan heller ikke bestille fra nettsiden deres, men merket er å få tak i på f.eks. Selfridges i London eller på Sephora på Champs-Élysees i Paris. Og selvfølgelig Saks 5th av., som noen nevnte her, samt Macy's.
Svart Katt Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Strawberrynet har veldig lite fra Bobbi Brown, og det de har har vært litt gamle ting. Bobbi Brown selges ikke i Norden, man kan heller ikke bestille fra nettsiden deres, men merket er å få tak i på f.eks. Selfridges i London eller på Sephora på Champs-Élysees i Paris. Og selvfølgelig Saks 5th av., som noen nevnte her, samt Macy's. ← OK, det visste jeg ikke. Har bare sett merket når jeg har tittet på sidene.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Kan noen kanskje fortelle meg hva jeg bør prøve fra BB?? Jeg er nemlig nysgjerrig, men vet jo heller lite om det. Så nemlig at de hadde det i Zürich sist jeg var der, men ble ikke til at jeg kjøpte noe...
Frank Skrevet 19. juli 2006 #8 Skrevet 19. juli 2006 Kan noen kanskje fortelle meg hva jeg bør prøve fra BB?? Jeg er nemlig nysgjerrig, men vet jo heller lite om det. Så nemlig at de hadde det i Zürich sist jeg var der, men ble ikke til at jeg kjøpte noe... ← Leppestiftene skal være meget bra... Samme med sminkebørster O.L BB er uansett et av mine favorittmerker. Sminken sitter lenge på.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #9 Skrevet 19. juli 2006 Det er veldig bra kvalitet på øyenskyggene!!
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2006 #11 Skrevet 20. juli 2006 Det er veldig bra kvalitet på øyenskyggene!! ← Så bra! Jeg så nemlig mange jeg kunne tenkt meg, nydelige farger. Hm, må vel dra en tur til Zürich igjen da.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #12 Skrevet 20. juli 2006 amazon selger bb ← tror dessverre ikke de selger sminke til Norge, uvisst av hvilken grunn. Synd, for de har masse bra sminkemerker der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå