Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Får man kjøpt dette merket i Norge, eller er det noe sted på nettet man kan bestille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke å få kjøpt i Norge - dessverre. Du kan kontakte Saks 5th Ave. i NY. De sender over hele verden.

Lykke til!

Skrevet

Strawberrynet har veldig lite fra Bobbi Brown, og det de har har vært litt gamle ting.

Bobbi Brown selges ikke i Norden, man kan heller ikke bestille fra nettsiden deres, men merket er å få tak i på f.eks. Selfridges i London eller på Sephora på Champs-Élysees i Paris. Og selvfølgelig Saks 5th av., som noen nevnte her, samt Macy's.

Skrevet
Strawberrynet har veldig lite fra Bobbi Brown, og det de har har vært litt gamle ting.

Bobbi Brown selges ikke i Norden, man kan heller ikke bestille fra nettsiden deres, men merket er å få tak i på f.eks. Selfridges i London eller på Sephora på Champs-Élysees i Paris. Og selvfølgelig Saks 5th av., som noen nevnte her, samt Macy's.

OK, det visste jeg ikke. Har bare sett merket når jeg har tittet på sidene.

Gjest gjest1
Skrevet

Kan noen kanskje fortelle meg hva jeg bør prøve fra BB?? Jeg er nemlig nysgjerrig, men vet jo heller lite om det. Så nemlig at de hadde det i Zürich sist jeg var der, men ble ikke til at jeg kjøpte noe... :)

Skrevet
Kan noen kanskje fortelle meg hva jeg bør prøve fra BB?? Jeg er nemlig nysgjerrig, men vet jo heller lite om det. Så nemlig at de hadde det i Zürich sist jeg var der, men ble ikke til at jeg kjøpte noe... :)

Leppestiftene skal være meget bra... Samme med sminkebørster O.L

BB er uansett et av mine favorittmerker. Sminken sitter lenge på.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er veldig bra kvalitet på øyenskyggene!!

Gjest gjest1
Skrevet
Det er veldig bra kvalitet på øyenskyggene!!

Så bra! Jeg så nemlig mange jeg kunne tenkt meg, nydelige farger. Hm, må vel dra en tur til Zürich igjen da. :)

Gjest Gjest
Skrevet
amazon selger bb

tror dessverre ikke de selger sminke til Norge, uvisst av hvilken grunn. Synd, for de har masse bra sminkemerker der!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...