Gjest andreas3 Skrevet 17. juli 2006 #1 Del Skrevet 17. juli 2006 Folk er fort ute med å svartmale Israel når sivile Libanesere blir drept. Sannheten er folkens, at Hizbollah gjemmer ammunisjon og raketter i tettbebygde områder. Familier oppbevarer raketter for Hizbollah. Hizbollah gjemmer raketter helt bevisst blant sivile. Hizbollah skyter raketter mot Israel kontinuerlig. For å knuse Hizbollah må Israel bombe Hizbollahz våpenlagre. Hizbollahz våpenlagre finner man ofte i sivile områder. Israel har ikke noe annet valg enn å forsvare sin befolkning. Visste dere forresten at Israel slipper ut flygeblader så de sivile kan flykte før de bomber? Det finnes ingen annen hær i verden som gjør dette hver gang de bomber terrorister. _________________ Min hjemmeside: http://home.no/andreas3/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 17. juli 2006 #2 Del Skrevet 17. juli 2006 -hmmmmm. Å krige for freden er som å knulle for dyden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #3 Del Skrevet 18. juli 2006 Flygeblader? For en strategi! Da får jo Hizbollah vite om det også - Ikke rart hizbollah kan fortsette med rakettangrepa sine, for hele arsenalet er sikkert inntakt - de er jo varslet... Står det hvor de stakkars folka kan gjemme seg på de flygebladene også, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 18. juli 2006 #4 Del Skrevet 18. juli 2006 Bomber terrorister? Israel bomber en annen selvstendig stat og dette landets sivile borgere. Mener du at innbyggerne i Libanon er terrorister? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #5 Del Skrevet 18. juli 2006 "sannheten er folkens.." Du bør argumenter litt bedre enn Buch dersom du ønsker å bli tatt seriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villemo69 Skrevet 19. juli 2006 #6 Del Skrevet 19. juli 2006 Why not????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2006 #7 Del Skrevet 21. juli 2006 Israel har en strålende logikk: "Hei, Ehud, der er en spurv! Frem med kanonen!!" Men det er jo ikke deres skyld, gjennomsponset som de er av George "Se, Dick, en salat! Den vil jeg tråkke litt i!!" Bush og hans fredselskende rådgivere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sam_* Skrevet 21. juli 2006 #8 Del Skrevet 21. juli 2006 Israel har en strålende logikk: "Hei, Ehud, der er en spurv! Frem med kanonen!!" Men det er jo ikke deres skyld, gjennomsponset som de er av George "Se, Dick, en salat! Den vil jeg tråkke litt i!!" Bush og hans fredselskende rådgivere. ← Skjelden jeg Leser SÅ passende karateristikker. mvh sam "legger seg i støvet for kvinneguden og messer "we are not whorthy" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #9 Del Skrevet 15. desember 2007 Folk er fort ute med å svartmale Israel når sivile Libanesere blir drept. Sannheten er folkens, at Hizbollah gjemmer ammunisjon og raketter i tettbebygde områder. Familier oppbevarer raketter for Hizbollah. Hizbollah gjemmer raketter helt bevisst blant sivile. Hizbollah skyter raketter mot Israel kontinuerlig. For å knuse Hizbollah må Israel bombe Hizbollahz våpenlagre. Hizbollahz våpenlagre finner man ofte i sivile områder. Israel har ikke noe annet valg enn å forsvare sin befolkning. Visste dere forresten at Israel slipper ut flygeblader så de sivile kan flykte før de bomber? Det finnes ingen annen hær i verden som gjør dette hver gang de bomber terrorister. _________________ Min hjemmeside: http://home.no/andreas3/ Tja, Israel har okkupert deler av palestina. Sist jeg sjekket var det ok å beskytte seg mot okkupanter.. For å ikke snakke om at sivile palestinere ikke får lege hjelp når de trenger det + at Israel har "tatt på seg" å samle og fordele palestinerenes skatt men har en tendens til nå beholde den selv.. Hadde Sverige gjort dete mot Norge ville vi hatt støtte av hele verdens befolkning. Men siden det er jøder det er snakk om er det liksom greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 29. desember 2007 #10 Del Skrevet 29. desember 2007 BOIKOTT ISRAEL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 29. desember 2007 #11 Del Skrevet 29. desember 2007 Det jeg har av og til lurt på er hvorfor det er så fy-fy å kritisere Israel. Hvis jeg kritiserer Israel som et stat betyr da jo ikke at jeg har noe i mot befolkningen? Det er liksom greit å kritisere G. W. Bush uten at noen tror med en gang at jeg hater alle amerikanere. Men med å kritisere Israel tolkes dette som antisemitisme? Det er greit å kritisere selv din egen regjering, men ikke Israels? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louisefa Skrevet 7. juni 2012 #12 Del Skrevet 7. juni 2012 Hehe, må le av mange uvitene kommentarer her... Vit litt mer om Israel før man er barnslig å mener; Boikott Israel... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå