Gå til innhold

Ikke legg skylden på Israel

Gjest andreas3

Anbefalte innlegg

Gjest andreas3

Folk er fort ute med å svartmale Israel når sivile Libanesere blir drept.

Sannheten er folkens, at Hizbollah gjemmer ammunisjon og raketter i tettbebygde områder. Familier oppbevarer raketter for Hizbollah. Hizbollah gjemmer raketter helt bevisst blant sivile.

Hizbollah skyter raketter mot Israel kontinuerlig. For å knuse Hizbollah må Israel bombe Hizbollahz våpenlagre. Hizbollahz våpenlagre finner man ofte i sivile områder. Israel har ikke noe annet valg enn å forsvare sin befolkning.

Visste dere forresten at Israel slipper ut flygeblader så de sivile kan flykte før de bomber?

Det finnes ingen annen hær i verden som gjør dette hver gang de bomber terrorister.

Min hjemmeside:

http://home.no/andreas3/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Flygeblader? For en strategi! Da får jo Hizbollah vite om det også - Ikke rart hizbollah kan fortsette med rakettangrepa sine, for hele arsenalet er sikkert inntakt - de er jo varslet... Står det hvor de stakkars folka kan gjemme seg på de flygebladene også, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lena_*

Bomber terrorister? Israel bomber en annen selvstendig stat og dette landets sivile borgere. Mener du at innbyggerne i Libanon er terrorister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

"sannheten er folkens.." Du bør argumenter litt bedre enn Buch dersom du ønsker å bli tatt seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Israel har en strålende logikk:

"Hei, Ehud, der er en spurv! Frem med kanonen!!"

Men det er jo ikke deres skyld, gjennomsponset som de er av George "Se, Dick, en salat! Den vil jeg tråkke litt i!!" Bush og hans fredselskende rådgivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sam_*

:klappe:

Israel har en strålende logikk:

"Hei, Ehud, der er en spurv! Frem med kanonen!!"

Men det er jo ikke deres skyld, gjennomsponset som de er av George "Se, Dick, en salat! Den vil jeg tråkke litt i!!" Bush og hans fredselskende rådgivere.

:hoho: Skjelden jeg Leser SÅ passende karateristikker.

mvh

sam

"legger seg i støvet for kvinneguden og messer "we are not whorthy"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Folk er fort ute med å svartmale Israel når sivile Libanesere blir drept.

Sannheten er folkens, at Hizbollah gjemmer ammunisjon og raketter i tettbebygde områder. Familier oppbevarer raketter for Hizbollah. Hizbollah gjemmer raketter helt bevisst blant sivile.

Hizbollah skyter raketter mot Israel kontinuerlig. For å knuse Hizbollah må Israel bombe Hizbollahz våpenlagre. Hizbollahz våpenlagre finner man ofte i sivile områder. Israel har ikke noe annet valg enn å forsvare sin befolkning.

Visste dere forresten at Israel slipper ut flygeblader så de sivile kan flykte før de bomber?

Det finnes ingen annen hær i verden som gjør dette hver gang de bomber terrorister.

Min hjemmeside:

http://home.no/andreas3/

Tja, Israel har okkupert deler av palestina. Sist jeg sjekket var det ok å beskytte seg mot okkupanter..

For å ikke snakke om at sivile palestinere ikke får lege hjelp når de trenger det + at Israel har "tatt på seg" å samle og fordele palestinerenes skatt men har en tendens til nå beholde den selv..

Hadde Sverige gjort dete mot Norge ville vi hatt støtte av hele verdens befolkning.

Men siden det er jøder det er snakk om er det liksom greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det jeg har av og til lurt på er hvorfor det er så fy-fy å kritisere Israel. Hvis jeg kritiserer Israel som et stat betyr da jo ikke at jeg har noe i mot befolkningen? Det er liksom greit å kritisere G. W. Bush uten at noen tror med en gang at jeg hater alle amerikanere. Men med å kritisere Israel tolkes dette som antisemitisme? Det er greit å kritisere selv din egen regjering, men ikke Israels?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Hehe, må le av mange uvitene kommentarer her...

Vit litt mer om Israel før man er barnslig å mener; Boikott Israel...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...