Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har de butikk i Norge? Eller må man betale toll når det går over 200 kr?Tar levering lang tid?

Gjest gjest1
Skrevet

De har jo stort sett det samme som på Ellos egentlig, men de har sin egen nettbutikk josefssons.no

Betaler ikke noe toll da nei, de leverer i Norge. Levering tar et par uker som regel, sånn som på Ellos.

Skrevet

har fått katalogen og er litt usikker om jeg skal bestille noe derfra.. noe fint, men mye kjedelig og synes jeg :forvirret:

Skrevet

Synes ikke de hadde så alt for mye fint denne gangen, men vi skal vel alltids få bestilt litt allikevel :danse:

Skrevet

Har ikke fått den jeg. Merklig.

Men jeg har fått ellos katalogen, fant ikke noe kule klær, men fant noen kule støvletter, men er litt i tvil da jeg heller vil ha i ekte skinn egentlig.

Skrevet

Har momo fått ellos-katalogen, og ikke fiolen? Det er urettferdig! :grine: Da får jeg nok gå og purre litt! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Ellos og Josefsons er ille! Fatter ikke at folk kjøper klær derfra! :ler:

Skrevet

Da kan jeg jo drømme litt....skrive laaaaange bestillingslister som aldri blir sendt....

Skrevet

Den jeg venter mest på er H&M katalogen, det er der jeg alltid bestiller mye, så jeg venter spent på den. Men det er vel siste som kommer.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk H&M i dag, mye fin :)

Josefson å hadde en del fint, men er ikke så glad i fasongen på klæra dems. Men undertøyet dems er bra!!!

Så jeg har bestillt undertøy jeg :)

Gjest Tanita
Skrevet

Ja, undertøyet syntes jeg var fint. Hva er det med fasongen på klærne som ikke er fine da? Jeg syns mange av de var fine jeg, men jeg er på utkikk etter klær som er så små/tettsittende som mulig...

Skrevet

Jeg fant ikke noe fint i verken Josefssons- eller Ellos-katalogen. Har funnet noen fine babyklær da, men da må jeg vite om det blir gutt eller jente først ;)

Gjest #Spidergirl#
Skrevet
Den jeg venter mest på er H&M katalogen, det er der jeg alltid bestiller mye, så jeg venter spent på den. Men det er vel siste som kommer.

Fekk den i dag !

Likte den best!

Skrevet

likte også H&M katalogen best :) det var utrolig mye fint til baby/barn da :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...