Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jammen noen eksplisitte sex-scener de byr på i denne serien! Er det en europeisk utgave de sender, eller? I amerikanske serier er man jo vant til at de ikke kan vise en brystvorte engang, men her viser de jo mye...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Å? Jeg har bare sett episoder jeg har lastet ned fra nettet, og de er antageligvis amerikanske da.

I de episodene jeg har sett får man stort sett bare se overkroppen til jentene som humper opp og ned på hverandre. Så har jeg og kjæresten gjettekonkurranse om hva de egentlig driver med.

Skrevet

Det har ihvertfall vært mye puppekosing av det jeg har sett. Slikking og suging av pupper også. Trodde det var fy i USA, jeg.

Skrevet

Det har vel kanskje også noe med sendetiden å gjøre? Ting som vises på TV (i USA) når man kan regne med at barn er våkne, sensureres ganske kraftig når det gjelder alt som har med sex å gjøre (jfr Janet Jacksons "puppe-stunt" under Superbowl, midt i prime-time).

Gjest Landra
Skrevet

Det er riktig som Pet sier. Det er ikke lov å vise pupper i USA, selv etter leggetid for barn. Veit ikke hvorfor de viser det i Norge.

Gjest Gjest
Skrevet

Fordi det blir sendt på kabeltv, akkurat slik som sex and the city. Ganske eksplisitt i den serien også.

Skrevet

Digger den serien. Sambo litt fortvilet... :kgblunk: han skjønner ikke hvorfor eg liker den så godt. Men eg syns den er kjempemoro og interessant. Og ganske sexy.. Men....humper lesbiske sånn oppå hverandra da??trodde jammen ikke det...?Syns det virker litt pussig.

Gjest gjest1
Skrevet
Digger den serien. Sambo litt fortvilet... :kgblunk:  han skjønner ikke hvorfor eg liker den så godt. Men  eg syns den er kjempemoro og interessant. Og ganske sexy.. Men....humper lesbiske sånn oppå hverandra da??trodde jammen ikke det...?Syns det virker litt  pussig.

Ja, noen av dem humper på låret til hverandre.

Skrevet
Fordi det blir sendt på kabeltv, akkurat slik som sex and the city. Ganske eksplisitt i den serien også.

Nemlig. Kabelkanalene (fx. HBO) er ikke underlagt de samme strenge reglene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...