Gjest Lovegeckos Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Hva mener dere er den beste metoden og produktet til å fjerne hår på legger under armer og bikinikanten? Vil ha noe som er enkelt effektivt og smertefritt, uten å få de stygge røde nuppene på huden. Finnes det noe?
Gjest Lovegeckos Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Er det ingen som vet noe om dette da eller? :cry:
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Nja, det finnes vel ikke én metode som er BEST.... Jeg synes Gillette Venus er best.
Gjest Lovegeckos Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Tusen takk for svar Skulle akkurat til å skrive at jeg får vel sitte her med mine hårete rødprikkede legger da siden dette tydligvis ikke er tråden noen vil si noe om, men tusen takk til Elphaba som delte iallefall
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Blitzblank funker utmerket på bikinilinjen uten at en får noe som helst for prikker osv.. Skikkelig skånsom
Gjest Tweek Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 åå, føler med deg! men det er lissom ikke røde prikker på leggene, det er røde prikker, haha:P det var jo ikke logisk, men det er annerledes prikker på en måte, men det er der uansett hva man gjør, noen har bare de blandt annet deg og meg TS:( men en ting var da jeg brukte natusan sin krem med litt selvbruning i, huden ble veldig rødd med en gang, men når det hadde fått virket litt så man nesten ikke prikkene, og at jeg ble brun i tillegg, gjett om jeg ble glad!! :D:D:D
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Bruker epilator på legger og under armer, og voks på bikinilinjen.
Karamba Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 Blitzblank funker utmerket på bikinilinjen uten at en får noe som helst for prikker osv.. Skikkelig skånsom ← Er kanskje jeg som er litt ute her, men.... Hva er Blitzblank? Har ikke hørt om det før.
wind-up bird Skrevet 20. juli 2006 #9 Skrevet 20. juli 2006 Er kanskje jeg som er litt ute her, men.... Hva er Blitzblank? Har ikke hørt om det før. ← Det er en hårfjerningskrem som de har på kondomeriet
Gjest Tweek Skrevet 20. juli 2006 #10 Skrevet 20. juli 2006 åssen fungerer epilator, har ikke helt forstått hva det går ut på? hva er forskjellen på det og ladyshaver?
Gjest 2324 Skrevet 20. juli 2006 #11 Skrevet 20. juli 2006 åssen fungerer epilator, har ikke helt forstått hva det går ut på? hva er forskjellen på det og ladyshaver? ← En epilator napper ut hårene. Jeg synes det gjør gruelig vondt, vondere enn voks fordi det tar så lang tid.
Gjest Tweek Skrevet 20. juli 2006 #12 Skrevet 20. juli 2006 au au au hvorfor pine seg gjennom noe sånn?? jeg har ei venninne som napper alle hårene med pinsett, down there(!) jeg er litt pingle når det gjelder sånn, så jeg vil ikke gjøre meg vondt selv om jeg har litt lyst til å prøve voks en gang, spes hvis jeg skal reise, så slipper jeg alt stresse med å barbere
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #13 Skrevet 22. juli 2006 au au au hvorfor pine seg gjennom noe sånn?? jeg har ei venninne som napper alle hårene med pinsett, down there(!) jeg er litt pingle når det gjelder sånn, så jeg vil ikke gjøre meg vondt selv om jeg har litt lyst til å prøve voks en gang, spes hvis jeg skal reise, så slipper jeg alt stresse med å barbere ← Ååååh duuu du bruker meg i innlegg nå, akrobat som jei med toilettpapir
Gjest Tweek Skrevet 23. juli 2006 #14 Skrevet 23. juli 2006 Ååååh duuu du bruker meg i innlegg nå, akrobat som jei med toilettpapir ← haha, jeg vet men kom på det bare. nå er vi skuls værtfall:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå