Gå til innhold

bare 3,5 uker igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh, nå er det ikke lenge til! Sikkert 1000 ting som vi kommer på i siste liten som vi har glemt. Men jeg må si jeg har fått utrolig stor hjelp av KG under planleggingen!

Hvordan er det med dere andre? Noen som har dagen sin snart?

:bryllup:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ylva_*
Skrevet

Vi gifter oss 29. juli og jeg skal love deg at det kribler litt i magen nå og hjerte gjør av og til noen lystige hopp. Det nærmer seg og jeg er spent. Gleder meg enormt til å gifte meg med verdens herligste mann, men også til å være en hel helg sammen med venner og familie som det er leeeenge siden jeg har sett.

Tror vi har det meste under kontroll, men noen småtteri blir det sikkert i løpet av disse dagene. Jeg har bestemt meg for å stresse minst mulig og bare kose meg jeg. Og det tror jeg bestemt at jeg skal klare.

Lykke til razmatazz :)

Gjest Gjest_CurlySue78_*
Skrevet

Ja 12. august er dagen!! :)

Nærmer seg med stormskritt!! Tror jeg har det meste under kontroll, men fremdeles endel å gjøre...

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!

Gjest Gjest
Skrevet

12.august er også min dag curly sue :)

Tiden har gått så vanvittig fort! Har begynt å ha noen litt slitsomme drømmer om at ingen kommer likevel, eller at jeg har glemt skoene el.l. Kan hvertfall trøste meg med at jeg nå hvertfall IKKE kommer til å glemme skoene :ler:

Er helt sikker på det kommer til å bli en helt fantastisk dag! Lykke til alle kommende bruder!

Skrevet
12.august er også min dag curly sue  :)

Tiden har gått så vanvittig fort! Har begynt å ha noen litt slitsomme drømmer om at ingen kommer likevel, eller at jeg har glemt skoene el.l. Kan hvertfall trøste meg med at jeg nå hvertfall IKKE kommer til å glemme skoene  :ler:

Er helt sikker på det kommer til å bli en helt fantastisk dag! Lykke til alle kommende bruder!

Og det var meg som ikke hadde logget meg inn.

Skrevet

12 August er også dagen vår..

HJEEEELP.. hehe.. Har absolutt ikke alt under kontroll enda, men ting begynner å falle på plass.

Tror kanskje vi er lengre bak en mange andre, men er 3 og en halv uke igjen...

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...