Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trenger forslag til en gave til eksen min.. Forholdet var ikke så veldig seriøst, men vi var relativt gode kompiser og prøver fortsatt å være det.

Han blir 23 år. Forslag til noe som sier "hey, jeg ser du har bursdag og som din venn vil jeg gjerne gi deg denne (ikke altfor store) oppmerksomheten uten at verken du eller jeg legger særlig mer i det"...? :cool:

Noen som har vært i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Jeg ville ikke gitt noen gave til noen ex...

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg gir bøker til alle mine venner til deres bursdager og til de som er på julelisten. Hvis h*n ikke er noen lesehest kan kanskje en cd være tingen. Eller en flaske vin?

Gjest Gjest
Skrevet

En cd, dvd eller bare sende han et postkort...? :)

Skrevet

Hva liker han å gjøre? Er han spesielt interessert i film, musikk eller lignende? Kjøp noe du tipper han vil sette pris på, men som ikke er kjempedyrt. Jeg kjøpte whiskyglass og whisky til min ex fordi jeg visste at det ville være en perfekt gave til han fra whiskyens hjemland siden han elsker whisky og har forsøkt å få tak i den type glass lenge. Ikke voldsom intim gave, men jeg vet han er glad i whisky derfor tenkte jeg det kunne være en fin gave som ikke kunne misforstås.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke tenk på ham som en ex, men som en venn, da blir det nok greiere å tenke på hva du skal gi. Vin er passe upersonlig og en grei oppmerksomhet. Men hvorfor gi ham en gave, da? Vil du egentlig ha ham tilbake, er det virkeligg bare for å vise oppmerksomhet? Du virker jo litt stresset over dette siden du skriver innlegg om det. Vær ærlig mot deg selv. Det er jo ikke vanlig å gi gaver til andre enn dem en blir bedt i selskap til, og kanskje til noen få nære venner en "alltid" har gitt gave til (om du ikke er fjortis, da, de gir jo gaver til alle sine 50 nærmeste venner, har jeg inntrykk av).

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for tips folkens. Finner nok på noe! :icon_smile:

Til siste gjest; ja, jeg er kanskje litt for stresset over dette, vil virkelig ikke ha ham tilbake, men vil fortsatt at han skal ha et best mulig inntrykk av meg hvis du skjønner... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...