Gjest frua Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Vi har kjøpt oss en bondegård, og der er det masse å pusse opp. På kjøkkenet er innredninga tålig ok, og vi lurer på å bare sette inn nye skapdører. Noen som har gjort det, og hvor handlet dere? Har sjekket priser på Ikea, og der er det ganske fine priser på fronter.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Har du sjekka at de målene stemmer i forhold til IKEAS kjøkkenmål/fronter?
Gjest frua Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Hei.. Det er standard mål på innredninen i huset. Jeg har ikke vært på Ikea ennå, men regner med at de har disse målene.
lillesky Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Hvis ikke dørene er ødelagte, så kan dere kanskje male dem og skifte knotter? Det har mye å si§!
Gjest gjesten Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Bare et lite tips; standard mål er ikke alltid standard mål. Dette endres med gjevne mellomrom og er ofte ulikt fra produsent til produsent. Så ikke gå i butikken å påstå at du har standard mål til betjeningen. Ta frem målbåndet!
Snuppelure Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Jeg vurderte å bytte fronter på mitt 6 år gamle Ikeakjøkken. Men etter å ha regnet over hva det koster droppet jeg det. Det er ikke så lukrativt alikevl. Forsøk å være litt kreativ. Mal, bytt beslag osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå