Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Hva legger du i hemmelig bryllup? Det jeg legger i det, er at ingen vet noe før invitasjonene er sendt ut. Uternom de som må vite det da, som f.eks forloverne. Er alt planlagt når invitasjonene ikke er sendt ut enda? Jeg mener at det ikke er det. Et bryllup er ikke ferdig planlagt før ned til minste detalje er på plass. Da tenker jeg på at invitasjonene er sendt ut og gjestene har gitt tilbakemelding på om de kommer eller ikke. At en har sjekket at alt er i orden og ingenting mangler. Et bryllup er ikke ferdig planlagt før noen dager før vielsen. Det er min mening. Hva er din? Hva mener du om dette?
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Med "hemmelig bryllup" forstår jeg et bryllup hvor det ikke er meningen å involvere omgivelsene før etter at vielsen er foretatt. Så kan man evt ringe hjem fra Roma og si "Ja, været er bra, og forresten giftet vi oss i går." Ikke for å være ekkel mot familien, men fordi man ikke ønsker stort oppstuss. Skjønner godt den tankegangen jeg! Og da sier det seg selv at invitasjoner og detaljer ikke har så mye med saken å gjøre Men det er bare min mening....
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Jeg synes det høres meget bra ut! Man kan vel godt si at det er hemmelig, når ingen vet om det på forhånd. Spennende.... Bare en gal person ville bli fornærma, tror jeg... Jeg skal gifte meg neste sommer- og da skal der ikke røpes et ord før vielsen på tinghuset er ferdig, og vi sitter på flyplassen(skal sende sms`er til alle kjente og kjære!) på vei til det store utland. Det er artig å overraske familien og vennene; synes du har en bra plan på bryllupet ditt.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Tusen takk for svar! Grunn til at jeg stiller dette spørsmålet, er pga en tidligere tråd. Det var ei som skrev at alt var planlagt, men invitasjonene ikke var sendt ut enda. Det skulle være en hemmlighet ovenfor familien. Jeg mener da at det bryllupet IKKE var ferdig planlagt. Vil bare ikke gjøre samme "feilen" selv. Finner ikke igjen den tråden.
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 Tusen takk for svar! Grunn til at jeg stiller dette spørsmålet, er pga en tidligere tråd. Det var ei som skrev at alt var planlagt, men invitasjonene ikke var sendt ut enda. Det skulle være en hemmlighet ovenfor familien. Jeg mener da at det bryllupet IKKE var ferdig planlagt. Vil bare ikke gjøre samme "feilen" selv. Finner ikke igjen den tråden. ← :klø: Skjønner ikke helt hva "feilen" skulle være. Man har vel bare forskjellige måter å definere "ferdig planlagt på", det er vel ikke verre enn det? Jeg synes det blir rarere å kalle noe for et hemmelig bryllup når bryllupet foretas med masse gjester- uansett når invitasjonene blir sendt ut og hva som er ferdig på det tidspunktet. En vielse med 90 gjester til stede er da ikke særlig hemmelig? Uansett, tror du bekymrer deg unødig. Dette går sikkert strålende
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 Hemmelig bryllup er egentlig når ingen i familien eller vennekretsen vet noe, før vielsen er over? Er det det dere mener? Da vil jeg ikke kalle det et hemmelig bryllup, når alt er planlagt men invitasjonene ikke er sendt ut. Tusen takk for svar!!
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Jeg tenker at "hemmelig bryllup" får ingen vite om får vielsen er over (Som nevnt: sender melding i etterkant e.l.), mens et bryllup med mange gjester som ingen vet om er et overraskelses-bryllup (Som nevnt i en annen tråd: Gjestene trodde de skulle i 30-årsdag, også var det bryllup).
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #8 Skrevet 18. juli 2006 Når jeg får spørsmål om hva hemmelig bryllup er, så svarer jeg at det er når de gifter seg i all hemmelighet og opplyser om giftemålet etter at de er gift. Jeg kunne ikke tenkt meg å ha gjort det på den måten. Jeg kommer ikke til å informere alle om at jeg skal gifte meg og når. Men får jeg spørsmål om vi skal gifte oss, så svarer jeg som det er. Nå har vi ikke begynt å planlegge noe bryllup, men det blir vel kanskje med tid og stunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå