Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke
Skrevet

Enkelt og greit! Gode, dårlige eller begge deler?

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Har bestilt derfra flere ganger, rask levering og ikke.no krøll. Sist gang jeg bestilte linser så bestilte jeg dog fra Lenses4net fordi mine linser (Dailies)var billigst der, fornøyd med de og.

Gjest gjest1
Skrevet

Veldig bra erfaring m Lensway. Kjøper alltid linsene mine derfra. De kjem raskt, er rimelige, osv! Anbefales.

Skrevet

Har bare bestilt derfra én gang, men det var greit og linsene kom raskt. Etter det har jeg begynt å bestille fra lenses4net fordi jeg fant ut at mine linser var billigst der.

Gjest Gjesta
Skrevet

Aldri hatt problemer med bestillinger derfra.

Skrevet

ja det har jeg erfaring fra. Som nevnt over, raskt og enkelt. Pass på at du bestiller riktig styrke, og antall.

Skrevet

Har hatt veldig god erfaring med lensway jeg og! :Nikke:

Men mine linser (Focus Visitint) er billigere hos Nordic Lenses (eneste minuset med dem er at de ikke har rensevæske).

Skrevet

vedlig god erfaring derfra jeg og:) billig og rask levering!!! men det lønner seg alltid å sjekke priser ifht hvilke linser du skal bestille..

Skrevet

NordicLenses er billigere på en del linser - men de hører visst til samme firma som Lensway. Verdt å sjekke ut. Skal du ha FocusDailies er de billigere der.

Skrevet

Èn gang har jeg bestilt fra lensway. Da tok det 15 dager før jeg fikk linsene.. Så nå handler jeg bare hos lenses4net, jeg.. ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen erfaringer med å kjøpe linser på nettet fra c-linser?

Gjest Gjesta
Skrevet
Èn gang har jeg bestilt fra lensway. Da tok det 15 dager før jeg fikk linsene.. Så nå handler jeg bare hos lenses4net, jeg..  ;)

Da var du nok bare uheldig.

Jeg har handlet der betraktelig mer enn bare én gang, og det har alltid vært rask levering, 3-4 dager på det aller, aller tregeste. De er en av de rimeligste forhandlerne av mine linser (Biomedics, er det ikke det jeg bruker? :klø: :ler: ), og så får jeg i tillegg kjøpt linsevæske der, noe jeg synes er en stor fordel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...