Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har jo såklart tatt å kjøpt feil rens. Skulle ha Special cleansing gel men har nå klart å kjøpe Dermal clay cleanser. Er typisk t-sone, og normal i kinn. Har i de siste måndedene hatt en del underjordiske kviser på haken. Bør jeg da bare la være å bruke dermal clayen siden jeg ikke har noe acnehud, eller kan jeg ta og bruken den litt ihvertfall slik at jeg ikke føler at jeg har latt pengene gå helt til spille?
wind-up bird Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Hvis den er uåpnet kan du jo prøve å få byttet?
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Har kjøpt den på lookfantastic, å det var i mai.. Så ikke at det var feil før i dag :/
Gjest Tanita Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Etter din beskrivelse av huden, skal det gå trygt å bruke dermal clay. Du nevnte "underjordiske kviser" og "typisk t-sone" så bruk den gjerne, men hvis du blir litt tørr, så kan du bruke special cleansing gel innimellom.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Ja d var det jeg lurte på, om jeg ikke burde bruke den hele tiden. Jeg får heller ta å få kjkøpt meg special cleansing gel utenom da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå