Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Ja, jeg vet jeg er litt sær når det gjelder å finne seg nye sko. Jeg ønsker meg noen enkle sko med litt hæl, men ikke høye og ikke stilett. Kunne eventuelt tenkt meg sko uten markert hæl, men at de er høyere under hælen enn under tåballen. I utgangspunktet vil jeg ikke ha spisse sko, men at de er butte foran. Men de må jo være ungdommelige og ikke "kjerring", siden jeg jo er ung. Skal kunne brukes både til hverdags, men også at de er penere enn joggesko så jeg kan bruke dem på en uformell fest. Noen forslag vær så snill? Jeg var på din sko og kikket, men der fant jeg ikke noe jeg likte. Og så må de heller ikke være altfor dyre
Gjest Gjesta Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg noen slike par på salg hos skoringen.. Er bare å kikke litt..
Gjest Kitz Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Må jo selvfølgelig av lojalitet anbefale dna. (Internettsiden er ikke oppdatert med høstkolleksjonen enda, men den kommer nok etterhvert www.dna-shoes.com) Det er masse nye sko på vei inn i butikkene nå, høstkolleksjonen begynner å komme for fullt, masse fint å velge i. Kanskje du finner det du leter etter der?
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Jeg fant et par som passer beskrivelsen din på salg på økonomisko. Du må nok bare ta deg en runde
Lib Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Bianco på Oslo City har salg nå, 3 par for 600, + masse til 50 %. Mye fine salgsvarer, her kan du jo få mye for pengene ?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Var på shopping idag Dvs kjøpte to par sko til halv pris i en skobutikk. Men jeg ender jo alltid opp med samme type sko: type joggesko/flate sko. Ønsker noen sko med litt hæl, men som ikke ser for damete ut. Liker ikke spisse sko, men at de er rette foran. Skakke være lett å finne seg sko man er fornøyd med Takk for svar så langt forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå