Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #1 Del Skrevet 17. juli 2006 bor i trondheim, og her er det grått, kaldt og trasig. har tenkt å hoppe i bila og kjøre til sommerværet. men jeg er ikke så hypp på å kjøre helt til sørlandet og sånn, har et gammelt vrak av en bil. så hvor er det varmt hen da? oslo? eller noe som er nærmere? takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 17. juli 2006 #2 Del Skrevet 17. juli 2006 Her er det klar himmel og 22 grader. Klokka er halv ni på kvelden. Har regnet litt før i dag, men er fint nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2006 #3 Del Skrevet 17. juli 2006 Det er jo bare å komme sørover. Rundt Oslo så har det vært megavær nå en stund og det skal visst vare litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 17. juli 2006 #4 Del Skrevet 17. juli 2006 I Oslo er det fint vær og i Østfold er det varmt Huff, søstra mi er i Kr.Sund og der er det regn og stiv kuling.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. juli 2006 #5 Del Skrevet 18. juli 2006 I Vestfold er det full sommer og strålende sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2006 #6 Del Skrevet 18. juli 2006 I Tyrkia er det litt over 40 + i skyggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #7 Del Skrevet 18. juli 2006 men tyrkia ligger vel ikke i norge? uansett, geografi er ikke min sterke side, så nå må jeg sjekke kartet; hvor østfold og vestfold er. oslo vet jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #8 Del Skrevet 18. juli 2006 Her kan du se solen. http://met.no/index.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #9 Del Skrevet 18. juli 2006 Og her kan du se den i nærmere øyesyn. http://met.no/meteogram/oslo.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. juli 2006 #10 Del Skrevet 18. juli 2006 Kom til fredrikstad...her er det full sol og meldt det hele uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #11 Del Skrevet 19. juli 2006 Flytta til Østlandet pga klima og er veldig fornøyde. Renner bort i varmen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå