Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

HjELP jeg er snart 50 år liker ikke å kle meg i skjørt. Nå skal jeg i bryllup og lurer rett og slett på om jeg blir hjemme. Har dere der ute noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tenkt på å ha på deg selskapsbukse? Man må ikke nødvendigvis ha på seg skjørt i bryllup! :)

Skrevet

Du kan vel gå i bryllup i en pen dress. Hva med en lang kjole? Og hvis alternativet virkelig er å ikke gå i bryllupet ville jeg heller tvunget meg selv til å gå i skjørt/kjole denne ene dagen, det kan vel ikke være verdens undergang.

Gjest gjest1
Skrevet

Det finnes jo mange pene, langbukser med vidde som du kan bruke? Til sommeren er det fint med en lys bukse, gjerne hvit eller eggeskallfarget. Kombiner med en fin topp og høye sko eller noen fine sandaler.

Skrevet

Synes ikke du skal la være å gå fordi du ikke liker å gå i skjørt. Kjøp deg en fin dress du er komfortabel med. En klassisk dress kan også brukse til så mange anledninger, du kan bare endre litt på type topp du har under feks. Jeg hater å gå i skjørt, jeg blir rett og slett uvell av å ha det på meg. Kle deg i noe du synes er fint og som får deg til å føle deg vel, da kommer du til flott uansett. ;)

Gjest gjesta
Skrevet

Kjøp en pen bukse og en topp som sier bryllup. Klart du ikke trenger kjole eller skjørt :)

Gjest Miloine
Skrevet

Hva med bukseskjørt da? :)

Uansett, så må du vel ikke ha på deg skjørt! En fin bukse med kanskje en fin jakke til kan vel også gjøre susen .

Gjest Transe 36
Skrevet

Er transe, gutt som for all del vil bruke kjole. Er kvinneleg transe? I saa fall har du det enklere vi gutta har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...