Gjest DM Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Jeg var sammen med ex-kjæresten min i 4 år. I løpet av disse fire årene var jeg utro en gang. Det var etter at vi hadde hatt en helt utrolig jævlig år (ja jeg vet det ikke er en unskyldning) og ikke særlig gjennomtenkt og det skjedde i fylla. Jeg angret noe helt forferdelig på det som skjedde, og fortalte det til ex-kjæresten min hva jeg hadde gjort. Jeg har lest hva mange her mener om utroskal og at hvis man først har gjort det en gang kan det av og til virke som om man er stemplet for livet. Jeg vet hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde, jeg hadde det sinnsykt kjipt i det forholdet jeg var i, men jeg ønsket desperat at ting skulle ordne seg, noe de aldri gjorde. Kansje vi prøvde for lenge? Jeg er ikke typen til å gi opp og hodt nok ut lenger enn jeg burde, men jeg forgudet ex-kjæresten min og gjør det igrunnen enda. Men jeg føler meg skikkelig rotten for det jeg gjorde, selv om han aldri klandret meg og sa han forstod hvorfor, så klandrer jeg meg selv Det føles som om jeg ikke har noen moral eller selvkontroll tenk hvis det ser slik jeg er
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Så lenge du ser på det som et feiltak og du lærer av det og ikke gjør det igjen, tenker i hvert fall ikke jeg på deg som særlig umoralsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå